Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Złotoryi

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2 2
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego z 100% udziałem Gminy Miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Złotoryi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy w formie tankowania na stacji Wykonawcy paliw do pojazdów i sprzętu Zamawiającego eksploatowanych w Złotoryi. 2. Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia oddaloną od siedziby Zamawiającego w promieniu nie większym niż 5 km. 3. Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw na terenie m. Złotoryi. Zamawiający przewiduje również tankowania samochodów na terenie całej Polski. W związku z powyższym Wykonawca dołączy do oferty wykaz swoich stacji paliw na terenie miasta Złotoryi, oraz poda ilość swoich stacji na terenie Polski - załącznik nr 4 do siwz. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania samochodów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. 5. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego: - benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 6 500 litrów, - oleju napędowego ON w ilości 101 750 litrów, - gazu propan-butan (LPG) w ilości 1 450 litrów. 6. Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu lub nazwisko we wszystkie dni miesiąca w formie transakcji bezgotówkowych. 7. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 8. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu. 9. Termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty wystawienia faktury. 10. Pełny monitoring transakcji (miejsce zakupu, data i godzina, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). 11. Do paliw wyszczególnionych wyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 12. Wskazane powyżej wartości są planowane i mogą ulec zmniejszeniu. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliwa. 13. W chwili obecnej Zamawiający posiada: - 25 pojazdów i sprzęt napędzane olejem napędowym - 2 pojazdy i sprzęt napędzane benzyną bezołowiową 95 - 1 pojazd napędzany gazem LPG 14. Szczegółowy wykaz pojazdów i sprzętu posiadających prawo do tankowania będzie stanowił załącznik do podpisanej z Wykonawcą umowy. 15. Karty nowe Wykonawca wyda Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia. Karty muszą być ważne przez cały okres obowiązywania umowy. W razie utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne z nowym numerem PIN. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty w sieci punktów sprzedaży po zgłoszeniu jej utraty. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów i sprzętu zamawiającemu zostaną wydane nowe karty na te pojazdy i sprzęt, a karty wskazane przez Zamawiającego będą wycofywane. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostawy. W powyższej sytuacji Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat (upust)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach