Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych

Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2877519, , fax. 32 2877885
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku
    ul. Węgroda 59
    42-582 Rogoźnik, woj. śląskie
    tel. 32 2877519, , fax. 32 2877885
    REGON: 27628737000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-pzd.powiat.bedzin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych: Etyliny Pb 95 i oleju napędowego. Realizacja zamówień polegała będzie na doraźnych, bezgotówkowych tankowaniach paliwa do zbiorników pojazdów stanowiących własność Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku. W wyposażeniu Zamawiającego znajdują się obecnie: 3 pojazdy zasilane benzyną bezołowiową Pb 95, 8 pojazdów zasilanych olejem napędowym ON, urządzenia i drobny sprzęt (recykler, agregat, kosiarki, pilarki, piły do cięcia asfaltu i piły do cięcia drewna, zagęszczarka) zasilane olejem napędowym ON. Prognozowana ilość nabywanych paliw: etylina Pb 95 do 6000 litrów, olej napędowy do 50 000 litrów. Wykonawca gwarantuje dostawę paliw o wymaganiach jakościowych określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). W przypadku, jeżeli stacja benzynowa położona jest w odległości większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej po najkrótszej drodze publicznej, Wykonawca pokryje koszty dojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać prawo do wykonywania działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2. Oświadczenia z art. 25a ustawy, które należy złożyć odpowiednio:  w postaci papierowej podpisane własnoręcznym podpisem - zgodnie z załącznikiem 2a oraz 3a  – w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę w postaci papierowej ALBO - w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zgodnie z załącznikiem 2b oraz 3b – w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1a lub 1b do SIWZ. 4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej (jako wyodrębniony plik) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach