Przetargi.pl
Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego kładki dla pieszych nad rzeką Brynicą w rejonie ul. Naftowej w Sosnowcu, zgodnie z raportem z przeglądu podstawowego obiektu mostowego z 22 października 2019 roku

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego kładki dla pieszych nad rzeką Brynicą w rejonie ul. Naftowej w Sosnowcu, zgodnie z raportem z przeglądu podstawowego obiektu mostowego z 22 października 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych (SST), przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego kładki dla pieszych nad rzeką Brynicą w rejonie ul. Naftowej w Sosnowcu, zgodnie z raportem z przeglądu podstawowego obiektu mostowego z 22 października 2019 roku. 2) Dokumentację należy wykonać w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia zgłoszenia robót budowlanych na realizację remontu przedmiotowego wiaduktu drogowego. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2013 r. poz.1129 ze zm.). 3) W ramach zamówienia należy: - opracować dokumentację projektową dla założeń pkt 6. oraz inne prace i opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i umożliwiające zgłoszenia realizacji robót budowlanych, - zrealizować roboty budowlane zgodnie z pkt. 6 4) Dokumentacja winna spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 5) Opis stanu istniejącego: przedmiotowy obiekt zlokalizowany jest nad rzeką Brynicą w ciągu ulicy Baczyńskiego w dzielnicy Milowice. Parametry techniczne:  długość całkowita 21,80 m  szerokość pomostu 1,60 m. 6) W ramach zamówienia przewidziano a) naprawę nawierzchni pomostu – wymiana dyliny (drewno impregnowane ciśnieniowo) b) naprawę balustrady wraz z deską krawężnikową – wymiana elementów (drewno impregnowane ciśnieniowo) c) naprawę – wymianę belek pomostu - krawędziaki (drewno impregnowane ciśnieniowo) d) oczyszczenie powierzchni stalowych podpór e) zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonych powierzchni stalowych antykorozyjnymi powłokami malarskimi f) naprawę – uzupełnienie nawierzchni gruntowej na dojściach do obiektu g) uporządkowanie terenu wokół przyczółków wraz z wycięciem roślinności 7) W ramach wykonania dokumentacji należy uwzględnić raport z przeglądu podstawowego obiektu mostowego z 22 października 2019 roku, a przed sporządzeniem ostatecznej dokumentacji należy ją przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 8) Opis założeń projektowych: W ramach zadania wykonania projektu prowadzenia robót budowlanych należy uwzględnić ustalenia pkt. 7. 9) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed dokonaniem wyceny i złożeniem oferty na wykonanie niniejszego zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót budowlanych, do wskazania kierownika budowy (robót), który będzie bezpośrednio odpowiadał za prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlana, zapisami umowy oraz zgodnie z przepisami BHP. Ponadto Wykonawca przed rozpoczęciem robót, zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych uzgodnień wymaganych przy prowadzeniu robót nad ciekami wodnymi i na warunkach ustalonych z właścicielami terenu, zarządcą drogi oraz właścicielami uzbrojenia podziemnego i urządzeń obcych. 11) Szczegółowy zakres opracowania projektowo-kosztorysowego:  wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji, zgodnie z raportem z przeglądu podstawowego obiektu mostowego z 22 października 2019 roku (w załączeniu), - uzyskanie uzgodnień niezbędnych do opracowania kompleksowej dokumentacji, - uzyskanie warunków oraz uzgodnień do prowadzenia robót, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania robót w tym przeprowadzenia zgłoszenia robót budowlanych. - sporządzenie dokumentacji projektowej wykonawczej i technologicznej wg opisu wskazanego w niniejszej SIWY. Dokumentacja musi być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe oraz budowlane. 12) Dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności: - projekt wykonawczy, technologiczny remontu wiaduktu wg wyżej opisanych założeń, - uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu (jeśli będzie konieczny dla prowadzonych prac), - przedmiary robót (wraz ze szczegółowymi wyliczeniami ilości robót) oraz kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji, dla wszystkich robót objętych dokumentacją zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, - szczegółowe specyfikacje techniczne, - oświadczenie projektanta o zgodności wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i innymi wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - uprawnienia, zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego, - informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę przedmiotowego zakresu robót dla obiektu budowlanego winna zawierać wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i warunki. 13) Wymagania edytorskie dla dokumentacji projektowej: - dokumentację projektową należy wykonać w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej, - przekazana kompletna dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami ma być w formie papierowej w teczkach z opisem w języku polskim oraz na nośniku CD-ROM w jednym egzemplarzu, - rysunki winny być zapisane w formacie *.pdf , *.jpg i *.dwg, - specyfikacje techniczne mają być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym formacie*.doc i *.pdf, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie mają być zapisane w powszechnie używanym arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls i *.doc - wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. mają być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD-ROM. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 robotników budowlanych wykonujących prace polegające na wykonaniu robót remontowych na obiektach mostowych. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 2. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zrealizowany Przedmiot Umowy na okres min 48 miesięcy - max 60 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru Przedmiotu Umowy bez uwag i zastrzeżeń. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji. Załączniki: Raport z przeglądu podstawowego obiektu mostowego z 20 października 2019 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa jeśli dotyczą Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach