Przetargi.pl
Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej (Pb 95), gazu LPG dla Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej w roku 2014-2015

Związek Międzygminny "Nidzica" ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. Zielona 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3521801 , fax. 0-41 3521801
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Nidzica"
    ul. Zielona 12 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3521801, fax. 0-41 3521801
    REGON: 29052342800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nidzicakw.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej (Pb 95), gazu LPG dla Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej w roku 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę paliw: 1. benzyny bezołowiowej (Pb95) w ilości około 4 000 dm3 2. oleju napędowego w ilości około 50 000 dm3 3. gazu LPG w ilości około 4 000 dm3 Parametry paliw muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2008 nr 221 poz. 1441), w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lutego 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2012 poz. 136), w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. 2006 nr 251 poz. 1851), w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. 2011 nr 286 poz. 1682), a także muszą być zgodne ze Świadectwem jakości i wymaganiami zawartymi w SIWZ. Określone przez Zamawiającego szacunkowe ilości paliwa nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie tylko do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku dostarczonym Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku konieczności zatankowania kanistra, tylko na wyraźną dyspozycję osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Przy każdym tankowaniu należy wydać dokument zakupu WZ, który powinien zawierać nazwę zamawiającego, ilość paliwa zatankowanego, cenę jednostkową w danym dniu, kwotę zakupu paliwa, nr rejestracyjny, rodzaj pojazdu, nazwisko osoby pobierającej oraz czytelny podpis pobierającego. Wykonawca jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego udostępnić wgląd do systemu monitoringu (jeżeli taki posiada) w zakresie tankowanych pojazdów Zamawiającego w okresie ostatnich dwóch tygodni. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach, na których zostało pobrane paliwo, ceny te pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty. Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy będzie realizowane raz w miesiącu na podstawie wystawionej faktury w ostatnim dniu każdego miesiąca - za dany miesiąc. Na każdej fakturze lub do każdej faktury ma być dołączony wykaz pobranych dokumentów zakupu WZ, zawierający ilość paliwa zatankowanego, nr rejestracyjny, rodzaj pojazdu i nazwisko osoby pobierającej. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Stacje paliw na których Zamawiający będzie tankował paliwo powinny znajdować się w odległości nie większej niż 10 km. od siedziby Związku. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nidzicakw.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach