Przetargi.pl
Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej (Pb 95),gazu LPG dla Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej w roku 2016-2017

Związek Międzygminny "Nidzica" ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. Zielona 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3521801 , fax. 0-41 3521801
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Nidzica"
    ul. Zielona 12 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3521801, fax. 0-41 3521801
    REGON: 29052342800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej (Pb 95),gazu LPG dla Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej w roku 2016-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę paliw: 1. benzyny bezołowiowej (Pb95) w ilości do 4 000 dm3, zgodnie z normą PN-EN 228:2013-04, 2. oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 46 w ilości do 50 000 dm3, zgodnie z normą 590:2013-12, 3. gazu LPG w ilości do 3 500 dm3 Zakres dostawy obejmuje tankowanie pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego wymienionych w załączniku dostarczonym Wykonawcy po podpisaniu umowy, a także zakup paliwa do kosiarek, agregatów prądotwórczych w kanistry. Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie trwania umowy do żądania świadectwa jakości dla wszystkich oferowanych paliw wraz z dowodem ich dostawy do wykazanej w ofercie stacji Wykonawcy. Stacja paliw powinna być czynna przez 7 dni w tygodniu i znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami da stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014r., poz. 1853 z późn. zm.) 2.Parametry paliw muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680), w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. 2006 nr 251 poz. 1851 z późn. zm.), a także muszą być zgodne ze Świadectwem jakości i wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.Określone przez Zamawiającego szacunkowe ilości paliwa nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy. 4.Tankowanie pojazdów odbywać się będzie tylko do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku dostarczonym Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku konieczności zatankowania kanistra, tylko na wyraźną dyspozycję osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 5.Przy każdym tankowaniu należy wydać dokument zakupu WZ, który powinien zawierać nazwę Zamawiającego, ilość paliwa zatankowanego, cenę jednostkową w danym dniu, kwotę zakupu paliwa, datę zakupu, nr rejestracyjny, rodzaj pojazdu, nazwisko osoby pobierającej oraz czytelny podpis pobierającego. 6.Wykonawca jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego udostępnić wgląd do systemu monitoringu (jeżeli taki posiada) w zakresie tankowanych pojazdów Zamawiającego w okresie ostatnich dwóch tygodni. 7.Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach, na których zostało pobrane paliwo, ceny te pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty. 8.Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy będzie realizowane raz w miesiącu na podstawie wystawionej faktury w ostatnim dniu każdego miesiąca za dany miesiąc. Do każdej faktury ma być dołączony wykaz dokumentów zakupu WZ 9.Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. 10.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nidzicakw.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach