Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w ciągu 2013 r.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4186161 , fax. 077 4186066
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3 3
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4186161, fax. 077 4186066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w ciągu 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego olej napędowy ON - 18 000 litrów,gaz LPG - 4 500 litrów, benzyna bezołowiowa 95 - 1 200 litrów.Podana ilość paliwa jest wielkością szacunkową i jest obliczona na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na dany asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego paliwa nie więcej jednak jak o /-20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. Zmiany mogą być dokonywane maksymalnie do wysokości środków , jakie zostały przeznaczone na realizację zamówienia. Opis dostaw:Udostępnianie możliwości pobierania paliw płynnych na stacji paliw na podstawie karty drogowej lub raportu pracy sprzętu z rozliczeniem, nie częściej jak raz w tygodniu, za ilość faktycznie pobranego paliwa wg cen obowiązujących w dniu pobrania. (Szczegółowe zasady w warunkach realizacji dostaw WRD). Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty w okresie obowiązywania umowy tj.: od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2013 r. włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście pobranego paliwa, wg cen jednostkowych obowiązujących w dniu pobrania paliwa, z uwzględnieniem ewentualnego rabatu, uwidocznioną na karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu potwierdzających pobranie paliwa. Pobieranie paliwa odbywać się będzie w detalicznym punkcie sprzedaży paliw na terenie: miasta Kluczborka, lub do 4 km od granic miasta oraz dodatkowo w przypadku posiadania przez wykonawcę większej ilości punktów sprzedaży, pobieranie części paliwa, na terenie innych miejscowości powiatu kluczborskiego. Dokumentowanie dostaw dokonywane będzie na kartach drogowych lub raportach pracy sprzętu, stanowiących podstawę wydania paliwa oraz na dokumentach WZ załączonych do faktury. Zamawiający dopuszcza zastąpienie wpisu do kart drogowych i raportów pracy sprzętu oraz dokumentu WZ wydaniem przy każdej transakcji potwierdzenia z terminala w formie DOWODU WYDANIA zawierającego następujące informacje m.in.: adres stacji, datę i godzinę transakcji, numer rejestracyjny lub numer inwentarzowy (dla sprzętu), kwotę, ilości zakupionego towaru z podziałem na grupy asortymentowe, podpisy osoby dokonującej zakupu - posiadacza karty. Transport. Zamawiający odbierze wszystkie produkty we wskazanym punkcie pobierania.Materiały i atesty. Dostawca zapewni dostawę produktów zgodnych z wymaganiami Polskich Norm i stosownymi atestami i świadectwami. Miejsce wykonywania zamówienia: Kluczbork, lub do 4 km od granic miasta oraz dodatkowo w przypadku posiadania przez wykonawcę większej ilości punktów sprzedaży, pobieranie części paliwa, na terenie innych miejscowości powiatu kluczborskiego.Wielkość lub zakres zamówienia: olej napędowy ON - 18 000 litrów gaz LPG - 4 500 litrówbenzyna bezołowiowa 95 - 1 200 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach