Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów Gospodarstwa Pomocniczego przy Białowieskim Parku Narodowym

Gospodarstwo Pomocnicze przy Białowieskim Parku Narodowym ogłasza przetarg

  • Adres: 17-230 Białowieża, Park Pałacowy 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6812306
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Białowieskim Parku Narodowym
    Park Pałacowy 5 5
    17-230 Białowieża, woj. podlaskie
    tel. 085 6812306
    REGON: 05065454700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów Gospodarstwa Pomocniczego przy Białowieskim Parku Narodowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa paliw i smarów do pojazdów mechanicznych realizowana bezgotówkowo na stacjach paliw Dostawcy w promieniu do 20 km od siedziby Zamawiającego w szacowanych ilościach: 1.benzyna bezołowiowa E 95 wg PN-EN 228:2005 - 2 000 litrów 2.gaz płynny LPG wg PN-EN 589:2004 - 2 500 litrów 3.olej napędowy ON wg PN-EN 590:2005 - 16 000 litrów Podane ilości paliw określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie 12 miesięcy. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie ustanawia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Dostawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dostawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP - zał nr 2; b)oświadczenie, iż oferent akceptuje treść umowy - zał. nr 3 - proszę potwierdzić podpisem projekt umowy po stronie DOSTAWCA; c)koncesja na obrót paliwami płynnymi ważna na cały okres wykonania zamówienia. W przypadku gdy ważność koncesji kończy się w okresie objętym zamówieniem Dostawca składa dodatkowo kopię wniosku o jej przedłuzenie; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3.Dostawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez dostawcę za zgodność z oryginałem .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach