Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg
- Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
ul. Rybacka 1 1
70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
REGON: 00028888600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie działalnością dydaktyczną PAM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie działalnością dydaktyczną PAM. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 3)w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią wyższą o wartości min. 50 000 zł brutto, 4)udzielą 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków wykonawca przedstawia w ofercie dokumenty określone w §8. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. 4.Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza oferty - Załącznik nr 1 (wg załączonego wzoru do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)parafowany projektu umowy, część II SIWZ - wg załączonego wzoru; 7)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 8)wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 3 do SIWZ 9)warunki gwarancji - Załącznik Nr 4 do SIWZ 10)wypełnione wymagania funkcjonalne - Część III SIWZ : opis przedmiotu zamówienia,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski wraz z obsługą serwisową systemów rejestracji archiwizacji danych radiologicznych RIS i PACS wraz z towarzyszącym sprzętem dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-07 - Nadzór autorski wraz z obsługą serwisową systemów rejestracji archiwizacji danych radiologicznych RIS i PACS wraz z towarzyszącym sprzętem dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-06-22 - Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej systemem, obejmującego sieciowy, wielodostępny system informatyczny do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego
Dodano: 2016-02-17 - PN-5/16 Wykonywanie serwisu systemu informatycznego ESKULAP w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
Dodano: 2016-02-16 - Usługi informatyczne i serwis sieci komputerowej
Dodano: 2015-12-16 - Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w zakresie odnowienia licencji i przedłużenia usług wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware, użytkowanego w Zachodniopomorskim OW NFZ
Dodano: 2015-11-24 - Administrowanie systemem Infomedica, serwerami sieciowymi oraz sprzętem komputerowym w SPSK Nr 1 PUM na okres 1 roku OS/ZP/20/15
Dodano: 2015-04-01 - Administrowanie systemem Infomedica, serwerami sieciowymi oraz sprzętem komputerowym w SPSK Nr 1 PUM na okres 1 roku OS/ZP/15/15
Dodano: 2015-03-19 - PN-7/15 Wykonywanie serwisu systemu informatycznego eskulap w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii.
Dodano: 2015-02-24 - Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na odnowienie pakietu usług pomocy technicznej maintenance dla posiadanego przez ZOW NFZ systemu bezpiecznego wydruku Q-Vision
Dodano: 2015-02-20