Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie ogłasza przetarg
- Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 267 27 00 , fax. 0-55 267 27 01
- Data zamieszczenia: 2017-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
ul. Grudziądzka 30
82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 0-55 267 27 00, fax. 0-55 267 27 01
REGON: 19193256300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pupkwidzyn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana i instalacja nowej windy osobowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Zamawiającego tj. Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie zlokalizowanego przy ul. Grudziądzkiej 30, 82-500 Kwidzyn - demontaż windy z napędem hydraulicznym i zainstalowanie w istniejącym szybie nowej windy z napędem elektrycznym tj. napędu dźwigu, kabiny, sterowania elektrycznego dźwigu osobowego wraz z niezbędnym osprzętem, wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i uzgodnieniami w UDT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ i umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencje i uprawnienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone:1) Dokumenty wymagane postanowieniami pkt 6.1 SIWZ; 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.7 SIWZ; 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAPROJEKTOWANIE i WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE WINDY 4-PRZYSTANKOWEJ DOSTOSOWANEJ DO TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM
Dodano: 2024-05-28 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Instytutu Energetyki w Gdańsku
Dodano: 2023-12-05 - Przystosowanie budynku Opery do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, seniorów, rodziców i opiekunów z dziećmi – montaż platformy samonośnej dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2022-09-29 - Przystosowanie budynku Opery do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, seniorów, rodziców i opiekunów z dziećmi – montaż platformy samonośnej dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2022-08-03 - CRZP/124/2020/AZP Dostawa, montaż i konserwacja dźwigu osobowego w istniejącym szybie w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni powtórne
Dodano: 2020-09-09 - Remont 2 szybów windowych z wymianą urządzeń dźwigów osobowych zainstalowanych w budynku Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni przy ul. Jana z Kolba 8b
Dodano: 2020-08-11 - CRZP/94/2020/AZP Dostawa, montaż i konserwacja dźwigu osobowego w istniejącym szybie w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
Dodano: 2020-07-17 - Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
Dodano: 2020-07-14 - Modernizacja dźwigu osobowego hydraulicznego zainstalowanego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Malborku
Dodano: 2019-10-18 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. Dyrekcyjnej 5 w trybie „zaprojektuj i wykonaj”
Dodano: 2019-10-16