Przetargi.pl
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMU ELEKTROAKUSTYCZNEGO , OŚWIETLENIA SCENICZNEGO , TECHNOLOGII SCENICZNEJ ORAZ SYSTEMU POPRAWIAJĄCEGO AKUSTYKĘ WNĘTRZA SALI BALOWEJ STRZEGOMSKIEGO CENTRUM KULTURY

Strzegomskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 649 44 00 , fax. 74 649 44 01
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Strzegomskie Centrum Kultury
    ul. Paderewskiego 36
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 74 649 44 00, fax. 74 649 44 01
    REGON: 83137900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMU ELEKTROAKUSTYCZNEGO , OŚWIETLENIA SCENICZNEGO , TECHNOLOGII SCENICZNEJ ORAZ SYSTEMU POPRAWIAJĄCEGO AKUSTYKĘ WNĘTRZA SALI BALOWEJ STRZEGOMSKIEGO CENTRUM KULTURY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemu elektroakustycznego, oświetlenia scenicznego , technologii scenicznej oraz systemu poprawiającego akustykę wnętrza sali balowej Strzegomskiego Centrum Kultury . Miejsce wykonania przedmiotu umowy: Strzegomskiego Centrum Kultury II ul.Paderewskiego 1 58-150 Strzegom. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : - dostawę, montaż, wykonanie tras kablowych, ułożenie przewodów, uruchomienie urządzeń, strojenie i programowanie systemów, szkolenie, dokumentacja powykonawcza w zakresie: a)Systemu elektroakustycznego,b)Systemu oświetlenia scenicznego,c)Technologii scenicznej, - na podstawie załączonej dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ, -wykonanie, dostawę, montaż adaptacji akustycznej Sali - na podstawie dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ, - wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj: a) instalacji elektrycznej wraz z rozdzielniami dla dostarczonego systemu elektroakustycznego oraz systemu oświetlenia scenicznego na podstawie wytycznych zawartych w dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ, b)systemu sterowania dla istniejącej instalacji oświetlenia ogólnego pomieszczenia - na podstawie wytycznych zawartych w dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ, -wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na naprawie tynków po wykonanych instalacjach, zeskrobaniu i zmyciu starej farby, gruntowaniu, wykonaniu gładzi jednowarstwowych na suficie i ścianach, malowaniu pomieszczenia farbami zmywalnymi na podstawie wytycznych zawartych w SIWZ., -świadczenie serwisu gwarancyjnego i wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych. 3.Na dokumentacja przetargową składają się: - PROJEKT POPRAWY PARAMETRÓW AKUSTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA W PROFESJONALNE URZĄDZENIA AUDIOWIZUALNE WRAZ Z INSTALACJAMI SALI BALOWEJ. - Specyfikacja techniczna minimalnych parametrów materiałów i urządzeń, - Rysunki zawierające przekroje i rzuty z rozmieszczeniem poszczególnych elementów systemów i adaptacji, - Rysunki zawierające schematy systemów elektroakustycznego i oświetlenia scenicznego, - Wytyczne do zaprojektowania instalacji zasilającej i sterującej . 4.Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca. 5.Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: - wykonanie projektu wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami, (wykonawca przekaże projekt wykonawczy Zamawiającemu w 2 egz. Jako element dokumentacji powykonawczej), - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w niniejszej SIWZ, - dostawę, montaż, uruchomienie i programowanie sprzętu, urządzeń oraz materiałów, - szkolenia z obsługi pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, - zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, ubezpieczenie terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, pomocniczych dla robót podstawowych, robót zabezpieczających, - świadczenie serwisu gwarancyjnego i wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych. - koszty wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych i odpadów, - koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń, - wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, określonych w dokumentacji przetargowej oraz które są wymagane przez przepisy prawa bądź uprawnione instytucje, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania prac, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania, - doprowadzenie Sali oraz przyległych pomieszczeń do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, - wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, 6.Prace montażowe i nudowlane należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 7.Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą dodatkowo finansowane przez Zamawiającego. 8.Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ dotyczący prac budowlanych ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, sprzęt i materiały oraz wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia liczona od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, chyba że producent urządzenia/produktu udziela dłuższej gwarancji, wówczas okres gwarancji zgodny z udzielonym przez producenta. 10.Udzielając gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, minimum 1 raz do roku, chyba że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 11.Wszystkie materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem powinny uzyskać akceptację użytkownika i przedstawicieli Zamawiającego - Inspektorów nadzoru inwestorskiego. 12.W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały opisane lub zasugerowane, ale w domyśle są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania. 13.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt wykonywanego przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 14.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski oraz nad realizacją robót. 15.W terminie W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram terminowo – rzeczowo - finansowy, uwzględniający poszczególne elementy dostaw i robót i terminy ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego ,jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2.Na żądanie zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego .3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. Wraz z ofertą wykonawca składa w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wypełniony załącznik nr 11 do SIWZ oraz karty techniczne, atesty i inne dokumenty, z których będzie wynikać spełnienie przez oferowane urządzenia i materiały wymogów Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach