Przetargi.pl
Dobór, dostawa z montażem i uruchomienie wyposażenia dla potrzeb studia filmowo-telewizyjnego wraz z przeszkoleniem

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobór, dostawa z montażem i uruchomienie wyposażenia dla potrzeb studia filmowo-telewizyjnego wraz z przeszkoleniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dobór, dostawa z montażem i uruchomienie wyposażenia dla potrzeb studia filmowo - telewizyjnego wraz z przeszkoleniem personelu w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego, tj., w budynku Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu. Planowane prace mają za zadanie uruchomienie studia filmowo-telewizyjnego dla celów dydaktycznych studentów. 2. W zakres zamówienia wchodzi dostawa następującego sprzętu, opisanego szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ, w części I-VIII: Cz. I (poz. 1-8) – Zestaw kamer cyfrowych w wymienną optyką; Cz. II. (poz. 1-3) – Teleprompter z akcesoriami; Cz. III. (poz. 1-5) – Stabilizacja jazdy kamerowej w studiu; Cz. IV. (poz. 1-5) – Kamera cyfrowa wraz z akcesoriami; Cz. V. (poz. 1-6) – System oświetlenia; Cz. VI. (poz. 1-4) – System audio Cz. VII. (poz. 1-6) – Scenografia studia z elementami multimedialnymi; Cz. VIII. (poz. 1-13) – Stacja rejestrująca z softwarowym mikserem. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1)Opis przedmiotu zamówienia – Szczegółowa specyfikacja urządzeń, tj. Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)Opis przedmiotu zamówienia – Rysunki, tj. Załącznik nr 4A do SIWZ, zawierający: a) Rys. nr 1 - Rozmieszczenie tras przewodów technologii studyjnej; b) Rys. nr 2 - Schemat przyłącza naściennego PA1(Pom. Nr 39B); c) Rys. nr 3 - Schemat przyłącza naściennego PA2(Pom. Nr 39A); d) Rys. nr 4 - Schemat przyłącza naściennego PTV1 (Pom. Nr 38); e) Rys. nr 5 - Schemat przyłącza naściennego PTV2 (Pom. Nr 37); 3)Wzór umowy, tj. Załącznik nr 7 do SIWZ (wraz z Protokołem odbioru, tj. zał. nr 3 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach