Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Harcerzy Buchalików ogłasza przetarg
- Adres: 44-251 Rybnik, ul. Ziołowa 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4218553 , fax. 32 4218553
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Harcerzy Buchalików
ul. Ziołowa 3 3
44-251 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 4218553, fax. 32 4218553
REGON: 24179691400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/sp20
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż multimedialnych pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Harcerzy Buchalików w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów i innych pomocy dydaktycznych spełniających wymogi rządowego programu Cyfrowa Szkoła wraz z instalacją i uruchomieniem w Szkole Podstawowej nr 20 w Rybniku. Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w SIWZ - Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 r. Na każdym urządzeniu (komputerze) zainstalowany ma być zestaw programów zgodnie z SIWZ. Wykonawca ma obowiązek ustawić punkty dostępowe Wi - Fi będące elementami szkolnej sieci bezprzewodowej. Wszystkie urządzenia mają być skonfigurowane do pracy w szkolnej sieci Wi - Fi. Laptopy uczniowskie połączone mają być odpowiednim programem do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć lekcyjnych. Wykonawca ma obowiązek zainstalować i podłączyć sprzętowo oraz programowo tablice interaktywne i projektory. Wykonawca zapewni podstawowe, bezpłatne szkolenie nauczycieli, którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie lekcji, z zakresu podstawowej obsługi i pokazania możliwości sprzętu i oprogramowania. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE, b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów przenośnych - spełnienie wymogu normy Energy Star 5.0, d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, e) powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w SIWZ, f) okres gwarancji nie krótszy niż 3 lata (w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat, a w przypadku elementów sieciowych - nie krótszy niż 10 lat). Usunięcie usterki w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia lub zapewnienie sprzętu zastępczego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 20 w Rybniku przy ul. Ziołowej 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp20.bip.edukacja.rybnik.eu/ oraz www.rybnik.pl/sp20
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu audiowizualnego na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA FANTOMÓW STOMATOLOGICZNYCH - RZP/PN/41/16
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wraz z montażem pracowni językowych w ramach projektu Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz języków obcych w szkołach Miasta Tychy
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn.Gimnazjalista jest w SzOKu Dwa zadania
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. WIEDZA TWOIM SUKCESEM
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz
Dodano: 2014-10-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu z komponentem ponadnarodowym pn. Young in Europe
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych, oprogramowania, książek i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pn: EUROSZKOŁA - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-09