Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90446 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 371 867 , fax. 426 360 385
- Data zamieszczenia: 2017-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
al. Kościuszki
90446 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 371 867, fax. 426 360 385
REGON: 647324800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż mebli biurowych dla Kuratorium Oświaty w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) opisanych poniżej mebli biurowych wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym przy ul. Więckowskiego 33 oraz w siedzibie delegatur kuratorium w Sieradzu i Skierniewicach. Rozładunek mebli do budynku możliwy jest przez wejście od strony wewnętrznego dziedzińca. Wjazd na dziedziniec przy ul. Więckowskiego 33 możliwy jest przez bramę w wymiarach szerokość 2,50 m i wysokość 2,60 m, na który mogą wjechać pojazdy o wysokości do 2,60 m lub przez wejście bezpośrednie od strony ulicy. Rozładunek może być realizowany w godzinach 8:00-16:00. W budynku brak jest windy. Wszystkie meble należy wnieść na III piętro budynku. W delegaturze kuratorium w Sieradzu meble należy dostarczyć do pomieszczeń usytuowanych na VI piętrze (jest dostępna winda), a w Delegaturze kuratorium w Skierniewicach do pomieszczeń usytuowanych na IV piętrze (budynek bez windy). 1.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: Część nr 1 – Dostawa mebli biurowych pracowniczych, biurek pracowniczych wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego W ramach tej części zamówienia Zamawiający zamawia: 1) biurka pracownicze główne, dostawka pod komputer, mobilne kontenery podbiurkowe, łącznik biurka głównego i dostawki pod komputer – 73 szt. 2) szafy aktowe – 133 szt. 3) nadstawki nad szafy aktowe – 127 szt. 4) szafy ubraniowe – 50 szt. 5) nadstawki nad szafy ubraniowe – 48 szt. 6) szafki aktowe – 49 szt. 7) komoda aktowa – 1 szt. 8) stolik okolicznościowy – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem miejsca dostawy mebli zawiera załącznik Nr 1a do SIWZ. Część nr 2 – Dostawa mebli biurowych (gabinetowych) i stołów gabinetowych wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zamawia: 1) biurka gabinetowe, przystawki do biurek, mobilne kontenery podbiurkowe – 4 szt. 2) szafy aktowe gabinetowe – 4 szt. 3) szafy ubraniowe gabinetowe – 4 szt. 4) komody gabinetowe – 4 szt. 5) stoły gabinetowe – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem miejsca dostawy mebli zawiera załącznik Nr 1b do SIWZ. Część nr 3 – Dostawa krzeseł biurowych pracowniczych i konferencyjnych wraz z ich rozładunkiem, i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zamawia: 1) krzesła biurowe obrotowe pracownicze – 73 szt. 2) krzesła konferencyjne – 25 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem miejsca dostawy mebli zawiera załącznik Nr 1c do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2022-09-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: Nowoczesna Szkoła zawodowa , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2022-03-02 - Dostawa mebli w ramach projektu:„Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EuropejskiegoFunduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2021-04-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Nowoczesna Szkoła zawodowa ”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa wyposażenia meblowego do Pracowni BIOBANK Katedry Biofizyki Molekularnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, ul. Pomorska 139 współfinansowana: - w ramach projektu Cyfrowe udostępnianie zasobów biomolekularnych i opisowych Biobanku i Katedry Antropologii Uniwersytetu Łódzkiego – charakterystyka populacji zamieszkujących tereny dzisiejszej Polski na przestrzeni dziejów. Platforma informacyjna e-Czlowiek.pl nr projektu: POPC.02.03.01-00-0012/17. - w ramach projektu „Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych BBMRI-ERIC" Decyzja MNiSW nr DIR/WK/2017/2018/01-1”.
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej
Dodano: 2020-10-02