Urząd Gminy Dębowa Kłoda ogłasza przetarg
- Adres: 21-211 Dębowa Kłoda, Dębowa Kłoda
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 557 008 , fax. 833 557 044
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębowa Kłoda
Dębowa Kłoda
21-211 Dębowa Kłoda, woj. lubelskie
tel. 833 557 008, fax. 833 557 044
REGON: 53248700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugdebowa.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału do budynków Urzędu Gminy, OSP Dębowa Kłoda oraz szkół podstawowych na terenie gminy Dębowa Kłoda w sezonie grzewczym 2019/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Dostawa opału do budynków Urzędu Gminy, OSP Dębowa Kłoda oraz szkół podstawowych na terenie gminy Dębowa Kłoda w sezonie grzewczym 2019/2020" 2.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa węgla eco – groszku i groszku do budynków Urzędu Gminy, OSP Dębowa Kłoda oraz Szkoły Podstawowej w Uhninie w sezonie grzewczym 2019/2020” Węgiel eco- groszek 1) W ramach Zamówienia należy dostarczyć węgiel groszek energetyczny, płukany, typ 31.2 o nazwie handlowej „eco - groszek” o następujących parametrach jakościowych : a) granulacja węgla – groszek o uziarnieniu 5 ÷ 25 mm b) wartość opałowa – równa lub powyżej 26 MJ/kg c) zawartość popiołu – równa lub poniżej 8 % d) zawartość siarki – równa lub poniżej 0,6 % e) zawartość wilgoci – równa lub poniżej 10 % 2) W ramach zadania podstawowego należy dostarczyć 65 ton eco – groszku. W tym: a) Urząd Gmin Dębowa Kłoda – 35 ton b) OSP Dębowa Kłoda – 30 ton Oraz objętym prawem opcji w ilości 10 ton. W tym: c) Urząd Gminy Dębowa Kłoda – 5 ton d) OSP Dębowa Kłoda – 5 ton 3) Z uwagi na brak możliwości składowania większej ilości węgla jednorazowe dostawy nie powinny przekraczać 10 ton. 4) Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu opału zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości niż podane powyżej. 2.2.1.2 Węgiel groszek 1) W ramach Zamówienia należy dostarczyć węgiel groszek o następujących parametrach jakościowych : a) wartość opałowa – równa lub powyżej 23 MJ/kg b) zawartość popiołu – równa lub poniżej 9 % c) zawartość siarki – równa lub poniżej 0,7 % d) zawartość wilgoci – równa lub poniżej 10 % 2) W ramach zadania podstawowego należy dostarczyć 5 ton groszku. W tym: a) Budynek Szkoły Podstawowej w Uhninie – 5 ton Oraz objętym prawem opcji w ilości 2 tony. W tym: b) Budynek Szkoły Podstawowej w Uhninie – 2 tony 3) Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu opału zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości niż podane powyżej. 2.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa pelletu do budynku Szkoły Podstawowej w Dębowej Kłodzie i Kodeńcu w sezonie grzewczym 2019/2020” 2.2.2.1 Pellet 1) W ramach Zamówienia należy dostarczyć pellet o następujących parametrach jakościowych : Spełnia minimalne parametry dla klasy A2 wg normy PN-EN ISO 17225-2:2014 (E) lub równoważną 2) W ramach zadania podstawowego należy dostarczyć 140 ton pelletu. W tym : a) Szkoła Podstawowa w Dębowej Kłodzie – 80 ton b) Szkoła Podstawowa w Kodeńcu – 60 ton Orz objętym prawem opcji w ilości 15 ton. W tym: c) Szkoła Podstawowa w Dębowej Kłodzie – 8 ton d) Szkoła Podstawowa w Kodeńcu – 7 ton 3) Z uwagi na brak możliwości składowania większej ilości pelletu jednorazowe dostawy nie powinny przekraczać 5,5 ton. 4) Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu opału zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości niż podane powyżej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w wyżej wymienionym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM-RKTS Krasnystaw
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4
Dodano: 2023-06-27 - Dostawy energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej oraz Oddziału Zewnętrznego w Zabłociu
Dodano: 2023-01-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa energii elektrycznej dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie na okres 2 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Włodawa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-14 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Głusk i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-04-22 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla gminy Rejowiec
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2021 roku
Dodano: 2021-01-12