Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonach 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022 (gmina Świdnik i gmina Mełgiew)

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-047 Świdnik, Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48814687101 , fax. +48814687112
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    Niepodległości 13
    21-047 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. +48814687101, fax. +48814687112
    REGON: 43101946000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonach 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022 (gmina Świdnik i gmina Mełgiew)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022 (gmina Świdnik i gmina Mełgiew). Zestawienie części zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022 (gmina Świdnik i gmina Mełgiew): Zadanie nr 1 – wynajem nośnika z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim – praca wg potrzeb (2 szt.), Zadanie nr 2 – wynajem nośnika wraz z solarką i pługiem średnim – praca wg potrzeb (2 szt.) Zadanie nr 3 – wynajem ładowarki (pojemność łyżki ładowarki min. 3 m3) – praca wg potrzeb (3 szt.) Zadanie nr 4 – wynajem równiarki – praca wg potrzeb Zadanie nr 5 – wynajem pojazdu z napędem na 2 osie z pługiem ciężkim – praca wg potrzeb Zadanie nr 6 – wynajem pojazdu z napędem na 3 osie wraz z pługiem ciężkim dziobowym Zadanie nr 7 – wynajem sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach (pojazd mechaniczny o masie własnej do 3 ton z pługiem o szerokości roboczej do 1,5 m z lemieszem gumowym wyposażony w urządzenie do posypywania z regulacją szerokości odpowiedniej do szerokości chodnika – praca wg potrzeb (2 szt.). Uwaga! Obowiązkiem Wykonawcy jest załadunek podstawionego do akcji Zimowego Utrzymania Dróg sprzętu materiałem powierzonym przez Zamawiającego składowanym na placu bazy materiałowej przy ul. Warsztatowej 1 w Świdniku. Powyższe należy wykonać siłami i staraniem własnym (koszt załadunku nie będzie uwzględniony przez Zamawiającego jako praca sprzętu). Czas wyjazdu na drogę liczony od momentu wezwania nie może być dłuższy niż 2 godz. Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: - zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wg poziomu odpowiadającemu standardowi ustalonemu przez Zamawiającego, - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn z obsługą przewidzianych do zimowego utrzymania dróg. Informacja dodatkowa: Dla zadania nr 1 – zamawiający do zimowego utrzymania dróg będzie potrzebował 2 jednostki sprzętowe określone w tym zadaniu. Dla zadania nr 2 – zamawiający do zimowego utrzymania dróg będzie potrzebował 2 jednostki sprzętowe określone w tym zadaniu. Dla zadania nr 3 – zamawiający do zimowego utrzymania dróg będzie potrzebował 3 jednostki sprzętowe określone w tym zadaniu. Dla zadania nr 7 – zamawiający do zimowego utrzymania dróg będzie potrzebował 2 jednostki sprzętowe określone w tym zadaniu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, jak również na pojedyncze jednostki sprzętowe w ramach poszczególnych zadań. Zamawiający wybierze oferty najkorzystniejsze cenowo w ilości odpowiadającej zapotrzebowaniu na dany sprzęt. Opis przedmiotu zamówienia rozszerzono w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach