Gmina Mokrsko ogłasza przetarg
- Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko 231
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 841 18 18 , fax. 43 886 32 77
- Data zamieszczenia: 2013-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
Mokrsko 231 231
98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
tel. 43 841 18 18, fax. 43 886 32 77
REGON: 73093465400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału - PELLETU do budynków użyteczności publicznej 2013/14. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PELLET drzewny - do 290 ton (wartość opałowa min. 18 000 kJ/kg, wilgotność do 10%, zawartość popiołu do 1,5%, zawartość siarki do 0,08 % - średnicy od 6 - 10 mm - opał pakowany w worki, max 30kg) Biomasa musi być zgodna i odpowiadać standardom określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji Dz.U. Nr 260 poz. 2181 i m.in. nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych tj. kamieni, piasku, skrawek metalu, kleju itp., mogących zakłócić prace instalacji zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 p.z.p.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. Oznacza to, że: a) wadium wniesione w formie pieniężnej przed upływem terminu składania ofert musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ruścu O/Mokrsko, nr rachunku 49 9264 0009 0020 0006 2000 0110. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: Dostawa opału - PELLETU do budynków użyteczności publicznej 2013/14. b) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przedmiotowego dokumentu należy załączyć do oferty (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). Dokument ten musi być ważny w całym okresie związania ofertą - pierwszym dniem jego obowiązywania powinien być dzień otwarcia ofert. c) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone: - w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw. - w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający zwróci/ zwolni wadium w terminach i sytuacjach określonych w art. 46 p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mokrsko.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa biomasy na potrzeby Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Złoczewie - cześć II
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa biomasy na potrzeby Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Złoczewie - część I
Dodano: 2016-06-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę pelletu dla Z.S.R.C.K.U. w Wojsławicach.
Dodano: 2016-06-06 - dostawa drewna opalowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Dodano: 2015-11-18 - Dostawy pelletu w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-28 - dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa pelletu do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2015-09-03 - dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do celów grzewczych do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzura w Piątku.
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa biomasy na potrzeby Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Złoczewie - cześć II
Dodano: 2015-08-05