Zespół Szkół w Kurzętniku ogłasza przetarg
- Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 37
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 4740985 , fax. 0-56 4740985
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Kurzętniku
ul. Grunwaldzka 37 37
13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-56 4740985, fax. 0-56 4740985
REGON: 87049755000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskurzetnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów do kotłowni w budynkach Zespołu Szkół w Kurzętniku, Przedszkola w Kurzętniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju opałowego w ilości 38.000 litrów do kotłowni w budynkach Zespołu Szkół w Kurzętniku i dostawa oleju opałowego w ilości 12.000 litrów do kotłowni w budynku Przedszkola w Kurzętniku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w oparciu o art. 45 ust.2
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wynikającego z art. 24 ustawy. 5) spełnią warunki udziału w postępowaniu 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy w oparciu o art.22ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy w oparciu o art. 44ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) w przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy należy wypełnić załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz podwykonawców. W przypadku składania oferty wspólnej a) dokumenty wymienione w pkt 1.1 a) każdy partner składa z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nierzetelne wykonanie umowy, e) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, f) w przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy należy wypełnić załącznik Nr 3 do SIWZ - Wykaz podwykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - osobę / osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem-za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska; http://www.zskurzetnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju opałowego grzewczego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Kalinowie, Szkoły Podstawowej w Borzymach oraz Zespołu Szkół w Pisanicy w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ GMINY IŁAWA W SEZONIE GRZEWCZYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek oświatowych Gminy Dźwierzuty
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2016 roku
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie gminy Rozogi
Dodano: 2016-02-26 - dostawa oleju napędowego grzewczego dla kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa oleju opałowego.
Dodano: 2016-01-12