Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m? (przy temperaturze referencyjnej 15?C) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m? (przy temperaturze referencyjnej 15?C) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m? (przy temperaturze referencyjnej 15?C) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku. Olej opałowy lekki (CPV 09135100-5) powinien spełniać nw wymagania określone w normie PN-C-96024: 2001: - wartość opałowa - min. 42,6 MJ na kg - temperatura zapłonu - min. +56 0C - zawartość siarki - max. 0,2 % - temperatura krzepnięcia - nie wyższa niż -20 0C - gęstość w temperaturze +150C - max. 860 kg/m3 2. Sposób, ilość i miejsce dostawy: 1) Szczegółowe miejsca, terminy i ilości dostaw oleju opałowego określa Plan dostaw oleju opałowego dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w rejonie działania JW. 4352 Giżycko w II półroczu 2012 roku, będący załącznikiem do SIWZ. Zawarte w Planie dostaw ilości i miejsce dostaw, wielkości partii oraz terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni. W takim przypadku Zamawiający dokona zmniejszenia u Odbiorcy lub przesunięcia między Odbiorcami ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu na 7 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw będącej załącznikiem do SIWZ. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości (bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego) zmniejszenie ilości dostarczanego oleju opałowego do Sekcji Obsługi Infrastruktury o nie więcej niż 20% ( max. 26 m?) łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw. 3) Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu napełnienia zbiornika magazynowego Odbiorcy i odebrania przez Odbiorcę partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. 4) Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, z zaplombowanymi komorami autocysterny, zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym urządzeniem - odmierzaczem oraz drukarkę umożliwiającą wydanie raportu (dowodu wydania) o ilości dostarczonego paliwa do konkretnej kotłowni. Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według RID ADR. 5) Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną Odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego, jednego rodzaju i gatunku identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub WZ) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości, zrealizowaną jednego dnia. Warunkiem przyjęcia partii dostawy przez Odbiorcę jest dostarczenie przez Wykonawcę do Odbiorcy następujących dokumentów dostawy: 6) W oparciu o Plan dostaw Zamawiający może dokonać zmniejszenia u Odbiorcy lub przesunięcia między Odbiorcami ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu na 7 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw 7) Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2001, co powinno być odzwierciedlone w formie dokumentu - certyfikatu (świadectwa) jakości, o którym mowa w § 5 ust. 13 pkt. 3) dostarczonego na każdą partię dostawy. W odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie Deklaracja zgodności wyrobu. 3. Indeksacja ceny jednostkowej Zamawiający przewiduje indeksację ceny jednostkowej netto. W przypadku zmiany ceny zbytu przez producentów opłata dla Wykonawcy za dostawę partii oleju opałowego nastąpi według wzoru: Wartość faktury brutto = wielkość dostawy x [ (cena Orlenu + cena Lotosu ÷ 2) - Upust ] + VAT Zamawiający zastrzega, że przy pierwszej dostawie (zgodnie z harmonogramem dostaw), w ilości 25 m3 indeksacja ceny jednostkowej nie będzie miała zastosowania; podstawą rozliczenia z wykonawcą będzie cena ujęta w ofercie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.army.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach