Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska Boczna 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7323522 , fax. 095 7324122
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
    ul. Podmiejska Boczna 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7323522, fax. 095 7324122
    REGON: 00081163200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanej na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska Boczna 10 w ilości 190.000 litrów w skali roku. Olej opałowy będący przedmiotem dostawy musi spełniać następujące wymagania: Lp. Parametr Wartość Jednostka 1. Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 2. Gęstość w temp. 15 stopni C nie wyższa niż 860 kg/m3 3. Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 stopniC 4. Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C 5. Lepkość kinematyczna w temp. 20stopni C nie większą niż 6 mm2/s 6. Skład frakcyjny do 250 stopni C destyluje nie więcej niż 65 % (V/V) 7. Skład frakcyjny do 350 stopni C destyluje nie mniej niż 85 % (V/V) 8. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg 9. Zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m) 10. Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg 11. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m) 12. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 % (m/m) Dostawy oleju będą odbywały się transportem kołowym (auto-cysterną) zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz wężem rozładunkowymi złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa zamawiającego. Sprzęt posiadał będzie aktualne badania techniczne odpowiadające wymogom przy transporcie płynnych paliw. Posiadamy 5 zbiorników po 4.500 litrów każdy. Cysterna przywożąca olej powinna być wyposażona w pompę. Rozliczenie oleju będzie odbywało się w litrach..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, 6.akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.Dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny olejowej w oparciu, o którą będzie on realizował dostawy oleju opałowego. 5.Świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające legalizację liczników odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego...

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach