Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bronice, Zieleniec, Jasionna, Jurzyn, Świbna gmina Jasień.

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, ul. XX-lecia 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4578872 , fax. 068 4578873
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    ul. XX-lecia 20 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 068 4578872, fax. 068 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bronice, Zieleniec, Jasionna, Jurzyn, Świbna gmina Jasień.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granicy działek zgodnie z zakresem robót określonych w projektach budowlano - wykonawczym (załącznik nr 10 do SWIZ) oraz w kosztorysie ślepym (załącznik nr 11 do SWIZ) długość i wielkość sieci wodociągowej w poszczególnych miejscowościach przedstawia się następująco: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bronice - wodociąg o średnicy 160 mm 3701,75 mb - wodociąg o średnicy 110 mm 998.00 mb - wodociąg o średnicy 90 mm 60,50 mb - wodociąg o średnicy 63 mm 235,00 mb - wodociąg o średnicy 32 mm 226,00 mb - montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia 1,00 kpl Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zieleniec - wodociąg o średnicy 160 mm 1368,50 mb - wodociąg o średnicy 110 mm 144.50 mb - wodociąg o średnicy 90 mm 16,00 mb - wodociąg o średnicy 63 mm 33,50 mb - wodociąg o średnicy 32 mm 56,50 mb Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Jasionna - wodociąg o średnicy 110 mm 950.00 mb - wodociąg o średnicy 90 mm 785,00 mb - wodociąg o średnicy 40 mm 16,00 mb - wodociąg o średnicy 32 mm 130,00 mb Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Jurzyn - wodociąg o średnicy 110 mm 1826.00 mb - wodociąg o średnicy 90 mm 1311,00 mb - wodociąg o średnicy 32 mm 119,00 mb Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Świbna - wodociąg o średnicy 90 mm 1740,00 mb - wodociąg o średnicy 40 mm 40,00 mb. Dokładny opis robót i technologia ich wykonywania oraz zastosowane materiały są opisane w Specyfikacjach Technicznych, które wchodzą w skład projektu budowlanego i są częścią składową SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki : 2.1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.2.1) wykonali minimum dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wykonanym robotom budowlanym o wysokości dwóch milionów złotych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna roboty budowlane zaliczane do działu 22, grupy 221 i klasy 2212 i 2222 w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 z późniejszymi zmianami) za odpowiadające wartości Zamawiający uzna roboty o wartości minimum 2 mln każda 2.2.2) dysponują potencjałem technicznym, w tym minimum: Koparka o poj. łyżki 0,25 na 1,00 m? Spycharka 75 KM Żuraw samochodowy 7 - 10 t Dwustronna systemowa obudowa metalowa wykopów Samochód dostawczy 0,9 t Samochód skrzyniowy 5 - 10 t Samochód samowyładowczy 5 - 10 t. Pompa do odwadniania wykopów Zagęszczarka wibracyjna Urządzenie do wykonywania przecisków i przewiertów 2.2.3) dysponują osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i uprawnienia: kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych bez ograniczeń majster budowy - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych Zamawiający wymaga aby kierownik budowy, na dzień składnia ofert, wykazał się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym, a pozostałe osoby co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym liczonym jako okres od dnia uzyskania uprawnień. 2.3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.3.1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości łącznej minimum 500 000 ( słownie: pięćset tysięcy) złotych, 2.4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SEKCJA III pkt.2. na podstawie kryterium spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę A.4) Wypełniony kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu które w nim występują A. 5 ) Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy na realizację inwestycji B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwie roboty budowlane przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ujmie w wykazie minimum dwa zadania odpowiadające wymogom określonym w Sekcji III.2.2.1 C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ujmie w wykazie narzędzia i urządzenia wskazane w Sekcji III.2.2.2 C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C.6) Oświadczenie, że wykonawca chce powierzyć część robót do wykonania Podwykonawcom (załącznik nr 5 a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osoby posiadające kwalifikacje określone w Sekcji III.2.2.3 Dla osób wymienionych w Sekcji III.2.2.3 Wykonawca przedstawi potwierdzenie kwalifikacji w formie kserokopii decyzji o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie (lub jego kopię) o pozostawaniu członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U.01.5.42 z p. zm.). D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na w wysokości min. 500 000 ( pięć set tysięcy) złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Oświadczenie o zawarciu umowy OC (załącznik nr 7 do SIWZ) E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B3, B4, B5, B6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. szczegółowy opis dla wykonawcy - określenie systemów zapewnienia jakości H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. H.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach