Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska 77
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w Siedliskach w ilości szacunkowej 80.000,00 litrów słownie: osiemdziesiąt tysięcy litrów w okresie 24 miesięcy do kotłowni budynku administracyjnego oraz budynku socjalnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku. 3. Zamawiający oświadcza, iż zamówiony i dostarczony olej opałowy będzie w całości wykorzystywany do celów opałowych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. 4. Wymagania jakościowe zamawianego oleju opałowego zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011: a) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ na kg; b) gęstość w temperaturze 15 stopni C nie wyższa niż 0,860 g na ml; c) lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm? na s; d) zawartość siarki nie więcej niż 0,20 procent (m na m); e) temperatura zapłonu nie niższa niż 56 stopni C; f) temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C; g) zawartość wody nie więcej niż 200 mg na kg; h) pozostałość po koksowaniu z 10 procent pozostałości destylacyjnej nie więcej niż 0,3 procent (m na m); i) pozostałość po spopieleniu nie wyższa niż 0,01 procent (m na m); j) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg na kg; k) barwa czerwona - ocena wizualna. 5. Na potwierdzenie spełnienia na dostarczony olej opałowy ww parametrów, do każdej dostawy każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości potwierdzające wymagane parametry oleju. 6. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem udokumentowanych badań obciążyć Wykonawcę. 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej opałowy nie spełnia wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonać jego wymiany na nowy, zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od powzięcia takiej wiadomości. 8. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. 9. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 10. W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu w postaci świadectwa jakości oleju oraz komunikatu cenowego Producenta ze strony internetowej na dzień dostawy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca. 11. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od panujących warunków atmosferycznych może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do + lub -20% wartości netto zamówienia podstawowego. 12. Szacunkowe zużycie oleju opałowego na okres 24 miesięcy w obiektach Zamawiającego wynosi 80.000,00 litrów łącznie. 13. Prognozowane ilości zużycia oleju opałowego podane są ilościami szacunkowymi, służącymi do określenia wartości przedmiotu zamówienia oraz porównania złożonych ofert i nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania oleju opałowego w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia przez Zamawiającego przewidywanej ilości oleju opałowego. 14. Realizacja dostaw oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. 15. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy (od dnia podpisania przez okres 24 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju opałowego. 16. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru oleju opałowego. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 17. Miejscem dostawy oleju opałowego będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. 18. Zamawiający posiada dwie kotłownie, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia: a) kotłownia w budynku administracyjnym, wyposażona w 4 zbiorniki o pojemności po 1 000 litrów każdy; b) kotłownia w hali demontażu odpadów wielkogabarytowych w budynku socjalnym sortowni, wyposażona w 12 zbiorników o pojemności po 1 000 litrów każdy ze zbiorników. 19. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu godzin (nie dłużej niż 72 godziny) od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). 20. jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie mieściła się w przedziale od 2 000 do 4 000 litrów dla kotłowni w budynku administracyjnym oraz w przedziale od 8 000 do 12 000 litrów dla kotłowni w hali demontażu odpadów wielkogabarytowych w budynku socjalnym sortowni, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 21. Zamawiający zobowiązuje się do składania Wykonawcy oświadczeń o przeznaczeniu oleju opałowego, wynikających z ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2014 r., poz. 752 t.j.) każdorazowo przy zakupie oleju opałowego najpóźniej w dniu odbioru paliwa, na wzorze formularza stanowiącym załącznik Nr 11 do SIWZ. 22. Jeżeli oświadczenie o przeznaczeniu oleju opałowego będą składane przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, wówczas Zamawiający zobowiązany jest złożyć Wykonawcy wykaz osób upoważnionych do składania tych oświadczeń. 23. Zamawiający w przypadku nie złożenia oświadczenia o przeznaczeniu oleju opałowego lub złożenia niewłaściwego oświadczenia, będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Wykonawcy odszkodowania obejmującego pełną obowiązującą stawkę podatku akcyzowego dla ilości nabytego oleju opałowego nie potwierdzonej oświadczeniem o jego przeznaczeniu, a także do przyjęcia innych obciążeń nałożonych na Wykonawcę wynikających z niedochowania przez Zamawiającego obowiązków wynikających z zakupu produktu z obniżoną stawką podatku akcyzowego. 24. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oleju opałowego. 25. Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15 stopni C i potwierdzona będzie każdorazowo Protokołem odbioru jednostkowej dostawy, według wzoru formularza stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 26. W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu Zamawiający rozliczać się będzie za faktycznie wykonane dostawy w oparciu o cenę jednostkową netto Producenta oleju opałowego obowiązującą w dniu dostawy, z uwzględnieniem stałego, niezmiennego przez okres obowiązywania umowy upustu, bądź też stałej, niezmiennej przez okres obowiązywania umowy marży, wyrażonej w złotych netto zadeklarowanej w ofercie. 27. Kwota upustu bądź też marży w stosunku do każdego 1 litra oleju opałowego będzie odliczana, bądź też naliczona od ceny zł netto oleju opałowego Producenta w dniu dostawy. 28. W trakcie wykonania zamówienia dopuszcza się zmianę ceny złoty netto 1 litra oleju opałowego w przypadku zmiany (wzrostu lub obniżki) ceny zł netto oleju opałowego przez Producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=83395
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach