Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w 2013 roku - II

Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726310 , fax. 56 4726310
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie
    ul. Podleśna 1 1
    13-300 Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726310, fax. 56 4726310
    REGON: 28017286000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w 2013 roku - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 78,9 m3 oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do ogrzewania Szkół Podstawowych w Skarlinie, Radomnie i Tylicach oraz Zespołu Szkół w Jamielniku znajdujących się na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku kalendarzowym 2013 oraz rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz odbiorców oleju opałowego lekkiego oraz osób upoważnionych do kontaktu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 2.Dane dotyczące ilości oleju są danymi szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw (max 30 %) w stosunku do zapotrzebowania określonego w ust.1 w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. warunki atmosferyczne. 3.Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2001. 4.Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy. 5.Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 2 metry3, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 0,5 m3. 6.Sposób realizacji dostaw oraz odpowiedzialności Wykonawcy: 1)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach zgodnych z Formularzem ofertowym. 2)Dostawa towaru następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego), na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3)Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienia w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju. 4)Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie lub faxem. 5)W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie. 6)O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. 7)Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. Przy każdorazowej dostawie dostawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym 8)Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 9)W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. 10)Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta. 11)W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w pkt. 10 lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. 12)W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy, w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym. 13)W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która zostanie zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogów jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 7.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł, brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3.Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Nr 97 1020 3583 0000 3102 0011 3647 lub w jednej następujących form: 1)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2)w gwarancjach bankowych; 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8.Zwrot i utratę wadium reguluje art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminanml.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach