Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH, DLA SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY REJONU DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU, NA 2014 ROK.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH, DLA SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY REJONU DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU, NA 2014 ROK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych, dla Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) rejonu działania Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku na 2014 rok w ilości 140,0 m3 1.1 Olej opałowy lekki (CPV 09135100-5) powinien spełniać n.w wymagania określone w normie PN-C-96024: 2001: - wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg - temperatura zapłonu - min. +56 0C - zawartość siarki - max. 0,2 % - temperatura krzepnięcia - nie wyższa niż -20 0C - gęstość w temperaturze +150C - max. 860 kg/m3 2. Sposób, ilość i miejsce dostawy 2.1 Dostawy są kierowane bezpośrednio do punktów odbioru w: SOI Bemowo Piskie, SOI Giżycko, SOI Giżycko Brożówka k. m. Kruklanki, SOI Gołdap m. Botkuny - poligon, SOI Suwałki wieś Szelment gmina Szypliszki, SOI Węgorzewo. Punkty odbioru, terminy i ilości dostaw oleju opałowego, szczegółowo określa Plan dostaw oleju opałowego dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w rejonie działania JW. 4352 Giżycko na 2014 rok, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - będzie załącznikiem do umowy. Zawarte w Planie dostaw ilości i miejsce dostaw, wielkości partii oraz terminy, mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni. W takim przypadku, Zamawiający dokona zmniejszenia ilości w danym punkcie odbioru lub przesunięcia między punktami odbioru, ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu, na 7 dni przed planowanym terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw, który będzie stanowił załącznik do umowy. 2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego zmniejszenia ilości dostarczanego oleju opałowego do Sekcji Obsługi Infrastruktury, o nie więcej niż 30% tj. max. 42,0 m? łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw. 2.3 Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, z zaplombowanymi komorami autocysterny, zgodnie z wymaganiami normy PN-91 C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym urządzeniem - odmierzaczem oraz drukarkę umożliwiającą wydanie raportu dowodu wydania o ilości dostarczonego paliwa do konkretnej kotłowni. Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według RID ADR. 2.4 Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną do punktu odbioru, autocysterną jednorazową, dostawę oleju opałowego, jednego rodzaju i gatunku identyfikowaną dokumentem przewozowym np. list przewozowy lub WZ oraz certyfikatem świadectwem jakości, zrealizowaną jednego dnia. Warunkiem przyjęcia partii dostawy przez pracownika z danego punktu odbioru, jest dostarczenie przez Wykonawcę do punktu odbioru, następujących dokumentów dostawy: 1. dokumentu przewozowego zawierającego następujące dane: a. numer dokumentu przewozowego; b. nazwę i adres punktu odbioru miejsca dostawy; c. numery oznaczenia plomb zapewniających nienaruszalność partii dostaw w komorach autocysterny; d. wielkość zrealizowanej partii dostawy, wyrażoną w m? rzeczywistych i przeliczonych na warunki w temperaturze +15 0C, w oparciu o dokonany przez Wykonawcę pomiar gęstości i temperatury oleju opałowego w komorze autocysterny w warunkach rzeczywistych, przed napełnieniem zbiornika magazynowego u Odbiorcy; e. numer certyfikatu ,świadectwa jakości, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy; f. datę zrealizowanej partii dostawy. 2) raportu dokumentu wydania z drukarki samochodowej autocysterny o ilości dostarczonego oleju opałowego do konkretnej kotłowni. 2.5 Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2001, co powinno być odzwierciedlone w formie dokumentu - certyfikatu, świadectwa jakości, dostarczonego na każdą partię dostawy. W odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi świadectwu jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie Deklaracja zgodności wyrobu. 2.6 Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą, do momentu napełnienia zbiornika magazynowego w danym punkcie odbioru i odebrania przez pracownika w danym punkcie odbioru, partii oleju opałowego, poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. 3. Indeksacja ceny jednostkowej Zamawiający przewiduje indeksację ceny jednostkowej netto. W przypadku zmiany ceny zbytu przez producentów, opłata dla Wykonawcy za dostawę partii oleju opałowego nastąpi według wzoru określonego w SIWZ. Zamawiający zastrzega, że przy pierwszej dostawie zgodnie z harmonogramem dostaw, w ilości 15 m3 indeksacja ceny jednostkowej nie będzie miała zastosowania; podstawą rozliczenia z wykonawcą będzie cena ujęta w ofercie wykonawcy. 4.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00 gr. B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na dostawę oleju opałowego lekkiego; postępowanie nr 121/2013 D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 1.Zwrot i zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach