Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn i jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2017 r.

Gmina Bodzentyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3115010, 3115511, 3115114 , fax. 041 3115010, 3115511, 3115114
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzentyn
    ul. Suchedniowska 3
    26010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3115010, 3115511, 3115114, fax. 041 3115010, 3115511, 3115114
    REGON: 53471800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn i jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn tj.:1.Samorządowy Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie, ul. Ogrodowa 1, 26-010 Bodzentyn – kotłownia w Ośrodku Zdrowia Wzdół Kolonia Stara Wieś 28, 26-010 Bodzentyn – szacowana ilość ok 12000 litrów 2.Samorządowy Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie, ul. Ogrodowa 1, 26-010 Bodzentyn – kotłownia w Ośrodku Zdrowia Bodzentyn ul. Ogrodowa 2, 26-010 Bodzentyn - szacowana ilość ok 21000 litrów 3.Szkoła Podstawowa im. Poetów Doliny Wilkowskiej w Świętej Katarzynie,ul. Kielecka 45, Święta Katarzyna, 26-010 Bodzentyn - szacowana ilość ok 21000 litrów 4.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bodzentynie, ul. Rynek Górny 11, 26-010 Bodzentyn- szacowana ilość ok 45000 litrów 5.Gimnazjum im. Mjr. Jana Piwnika " PONUREGO" w Bodzentynie, ul. Wolności 4, 26-010 Bodzentyn- szacowana ilość ok 70000 litrów 6.Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Psarach Starej Wsi, Psary-Stara Wieś 59A, 26-010 Bodzentyn - szacowana ilość ok 15000 litrów 7. Urząd Miasta i Gminy Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn - szacowana ilość ok 24000 litrów W ilości łącznie około 208 000 litrów z możliwością zakupu mniejszej bądź większej ilości (ok 10%) w zależności od zapotrzebowania, przy założeniu sukcesywnej dostawy oleju na podstawie zgłoszeń – zleceń, w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych określa standardy jakościowe dotyczące cech i parametrów oleju opałowego oraz jego dostaw. Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce normy jakościowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BS Bodzentyn nr 98 8493 0004 0090 0900 0358 0020 przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Uwaga: Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale XVI niniejszej SIWZ) oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach