Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Gospodarstwa Pomocniczego przy Starostwie Powiatowym w Słubicach na Terminal w Świecku

Gospodarstwo Pomocnicze przy Starostwie Powiatowym w Słubicach ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Świecko, Świecko 37
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (095) 758 56 20 , fax. (095) 758 51 74
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Starostwie Powiatowym w Słubicach
    Świecko 37 37
    69-100 Świecko, woj. lubuskie
    tel. (095) 758 56 20, fax. (095) 758 51 74
    REGON: 21046695400022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl/gpsp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Gospodarstwa Pomocniczego przy Starostwie Powiatowym w Słubicach na Terminal w Świecku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłowni na Terminalu w Świecku 37, 69-100 Słubice w ilości 60 tyś litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. zrealizowali w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, każde o wartości brutto min. 250 tys. zł, odpowiadające swoim rodzajem dostawy stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz warunki określone w niniejszej SIWZ . Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziałach VI i X niniejszej SIWZ - za pomocą formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty: 1. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą oni spełnić łącznie, 2. wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających wykonania co najmniej dwóch zamówień, każde o wartości brutto min. 250 tys. zł, odpowiadające swoim rodzajem dostawy stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, 4. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl/gpsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach