Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Wiejska 23
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3835185 , fax. 068 3835185
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Wiejska 23 23
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3835185, fax. 068 3835185
REGON: 97051609500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PALIW NA 2010 ROK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paliwa w roku 2010 na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim w następujących ilościach: 1)olej napędowy - 60.000,00 litrów 2)benzyna bezołowiowa Pb 95 - 2.500,00 litrów Tankowanie pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie na stacji Wykonawcy. Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliwa. Osoba tankująca pojazd zobowiązana jest posiadać: upoważnienie, dowód rejestracyjny. Wykonawca będzie prowadził dokumentację obejmującą: daty i wielkość dokonywanych zakupów, nazwiska osób pobierających paliwo w imieniu zamawiającego, marki i numery rejestracyjne tankowanych pojazdów lub nazwy sprzętu mechanicznego do którego zakupywane będzie paliwo oraz cenę aktualnie obowiązującą. Stacja(e) paliw, w której zaopatrywane będą pojazdy musi znajdować się na terenie Krosna Odrzańskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym przez siebie terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 4 ustawy Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.1 ppkt. b), c), d), składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o którym mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie z zapisami w pkt.2 ppkt. a) i b) działu VIII. Uwaga: dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa sporządzona i zawierająca informacje, określone w dziale XIV pkt. 8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oleju napędowego do magazynów Zamawiającego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa oleju napędowego do magazynów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - hurtowe dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa oraz dystrybucja paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.
Dodano: 2016-05-25 - Bieżąca dostawa oleju napędowego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie
Dodano: 2016-05-20 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA O POJEMNOŚCI 5000 L
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa paliwa dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Sulechowie
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie
Dodano: 2015-12-31