Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach

Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Kinkajmy 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 761 68 64 , fax. 0-89 761 68 64
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach
    Kinkajmy 18a 18a
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 761 68 64, fax. 0-89 761 68 64
    REGON: 51088488900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Opis przedmiotu zamówienia CPV- 09.13.51.00-5 1.Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw oleju opałowego typu lekkiego na potrzeby Gimnazjum im. M. Kopernika i pawilonu sportowego w miejscowości Kinkajmy, 2.Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na 35.000 litrów. 3.Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw oleju opałowego typu lekkiego o parametrach: lepkość kinematyczna w temperaturze 200 stopni C nie większa niż 6 mm 2/s; wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; zawartość siarki nie więcej niż 0,20% (m/m); 4.Wymagane są jednorazowe dostawy oleju opałowego na koszt dostawcy do Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach na podstawie zamówień zgłaszanych przez dyrektora gimnazjum (sekretarki) w terminie czterodniowym od złożenia zamówienia, w ilości zgłoszonej przez osobę zgłaszającą. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 5.Dostawca zobowiązany jest udostępnić do wglądu na żądanie zamawiającego świadectwo jakości na daną partię oleju opałowego. 6.Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. 7.Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy. 8.Częstotliwość dostaw uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych i związanego z tym zużycia oleju przez kotłownię w/w gimnazjum. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorcy. 10.Opał dostarczany będzie transportem Wykonawcy do w/w miejscowości. 11.Dostawa paliwa winna odbywać się autocysterną ( z odmierzaczem paliwa) z możliwością dostarczenia jednorazowo od 3.000 do 5.000 litrów. 12.Opał dostarczony będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zgłoszeniami w okresie od daty zawarcia umowy do 29 grudnia 2010 r. 13.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1)Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu umowy. 2)Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za prawidłowy przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 15.Wykonawca winien określić numery telefonów kontaktowych i numery faksu oraz inne ustalenia niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz specyfikacją. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Nie złożenie lub nie uzupełnienie wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a oferta wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 4. Jeżeli wymagane dokumenty nie będą spełniały wymagań określonych w części X SIWZ ust 3, zamawiający oceni, że wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i wykluczy wykonawcę z postępowania a jego ofertę uzna za odrzuconą. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2 do SIWZ. 3)Kserokopia faktury poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca cenę ostatniej dostawy oleju opałowego na podstawie, której oferent dokonał kalkulacji ceny. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V SIWZ należy załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach