Przetargi.pl
Dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 423 021 , fax. 943 422 768
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9
    75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 423 021, fax. 943 422 768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk.koszalin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie w okresie obowiązywania umowy. Asortyment oraz ilość zawiera załącznik nr 1a, załącznik nr 1b do oferty. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań, które mogą być realizowane łącznie lub oddzielnie tj.: 1) Zadanie 1 – Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów oraz dyspozytorów (zgodnie z załącznikiem 1a); 2) Zadanie 2 – Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z załącznikiem nr 1b); 3. Odzież służbowa i odzież robocza muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm, a w szczególności posiadać deklarację zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 roku nr 259 poz. 2173) oraz spełniać normę PN-P-84525:1998. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1) Dostarczał przedmiot zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego 2) Dostarczał odzież służbową: a) fabrycznie nową (pochodzącą z produkcji bieżącej – nieużywaną); b) w I gatunku jakościowym; c) wolną od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych; d) oznakowaną poprzez wszycie metek identyfikujących: wyrób (nazwa, rozmiar, materiał – jego skład surowcowy, temperatura i sposób prania, temperatura prasowania) oraz producenta; e) oznakowaną logo Zamawiającego, wg udostępnionego Wykonawcy wzoru; f) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości tkaniny w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranej odzieży, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym); g) charakteryzująca się stabilnością kształtów i wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem oraz odpornością na odbarwienia; nie dopuszcza się nieprawidłowych szwów (marszczeń, wyciągnięć, braków ciągłości). 3) Przy pierwszej dostawie dostarczy instrukcję użytkowania odzieży służbowej. 4) Realizował dostawy odzieży służbowej w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania zapotrzebowania; Zamawiający, raz na kwartał, w terminie 30 dni przed każdorazową dostawą zawiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu ilościowym i rozmiarowym na odzież służbową; 5) Dostarczał odzież służbową, odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej do magazynu Zamawiającego w Koszalinie, przy ul. Gnieźnieńskiej 9 na koszt Wykonawcy. 6) Składając ofertę do Zadania 1, dołączył do oferty wzór proponowanej odzieży służbowej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa bez wezwania. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 6.2. pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez Właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust.5 okt.5 i 6 ; 4Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2.1) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.5. SIWZ stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 6.2.1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.4 pkt.1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 oraz ust.5 pkt 6 ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.5 SIWZ zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 PZP lub ust.5 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 PZP. 11. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.2). ppkt 1) –4) SIWZ. 12. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 6.2). ppkt 1) – 4) SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 13. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale 14. Do oferty stanowiącej załącznik nr 1a i/lub 1b Wykonawca dołącza: 1) załącznik nr 4 do SIWZ; 2) wzór proponowanej odzieży służbowej w przypadku składania oferty do zadania 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach