Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego. 2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy. 3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. 4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. 5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy. 7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. 8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 10.Dostawy realizowane będą do: - Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi - Łódź, ul. Lutomierska 108/112 - Łódź, ul. Pienista 71 11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia. 12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań. 14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18400000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach