Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego. 2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy. 3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. 4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. 5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy. 7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. 8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 10.Dostawy realizowane będą do: - Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi - Łódź, ul. Lutomierska 108/112 - Łódź, ul. Pienista 71 11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia. 12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań. 14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18400000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA PRZEDMIOTÓW DLA OSÓB ZAJMUJĄCYCH KIEROWNICZE STANOWISKA, WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ – OCIEPLACZA POD KOMBINEZON , WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ – SPODENEK SPORTOWYCH
Dodano: 2023-06-27 - Dostawa maseczek jednorazowych do ochrony osobistej
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa środków do ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji w podziale na części
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych i środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa elementów umundurowania.
Dodano: 2020-06-05 - Dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych, środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2020-01-28 - Dostawa fartuchów chirurgicznych, fartuchów jałowych, kombinezonów i dodatków dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa specjalnych środków ochrony osobistej i dodatków / II procedura powtórzona/
Dodano: 2017-07-06 - II Dostawa specjalnych środków ochrony osobistej i dodatków
Dodano: 2017-06-09