Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 446 478 919
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 446 478 919
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzątanie pokojów biurowych oraz innych pomieszczeń wewnętrznych w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5, składających się z przyziemia, parteru i trzech pięter (stary budynek) i garażu podziemnego (nowy budynek). Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ok 6.400 m 2. 2. Mycie okien: a) Powierzchnia jednostronna okien wynosi ok. 1.300 m2, 3. Zakres i godziny, w których zamówienie będzie wykonywane : a) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 12.00 - 18.00 sprzątaniem będą objęte pomieszczenia komunikacyjne, sanitarne, sale rozpraw o łącznej powierzchni ok. 3.400 m2, b) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 07.30 - 15.30 sprzątaniem będą objęte pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni ok. 2.500 m2, c) raz w miesiącu po godz. 15.00, odbywać się będzie sprzątanie pomieszczeń garażu podziemnego o powierzchni ok. 500 m2, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, d) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 07.30 - 15.30 odbywać się będzie świadczenie usługi tzw. serwisu dziennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Usługa winna być wykonywana przy użyciu własnych środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych Wykonawcy. b) W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków zapachowych do toalet ( w spreju i w żelu ), zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, płynów do zmywania naczyń i gąbek-zmywaków kuchennych, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. c) Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia (wiadra, szczotki, odkurzacze, maszyny czyszczące, polerki, mopy, drabinki itp.) były sprawne i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami oraz w ilościach zapewniających właściwe wykonanie usługi. d) Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca będzie dostarczał materiały higieniczne w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, spełniających co najmniej poniższe wymagania: - papier toaletowy BIG ROLL (średnica rolki min.18 cm), dwuwarstwowy, białość minimum 65%, - ręcznik papierowy w listkach, typu „Zetka”, 21 cm x 22 cm, minimum 65% białości, o obniżonej pylności, - mydło w płynie z kolagenem, o świeżym, przyjemnym zapachu, naturalne dla skóry pH, nie powodujące uczulenia i wysuszenia skóry, łagodne, o dobrej pienistości, - odświeżacze powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu oraz wkłady do automatycznych odświeżaczy powietrza (Zamawiający posiada dwa takie odświeżacze). 5. Do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania czystości Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 7 pracowników/ 7 pełnych etatów. 6.Wykonawca przyjmując usługę do wykonania zobowiązuje się zarazem do przejęcia odpowiedzialności za: - przestrzeganie przez osoby sprzątające zasady zamykania pomieszczeń, w których aktualnie nie sprzątają, - zamykania otwartych okien, gaszenie świateł w chwili zakończenia pracy w sprzątanych pomieszczeniach, - za wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania bądź nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia, - za inne działania lub zaniechania pracowników świadczących usługę. 7.Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonywania pracy z należytą starannością określoną art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości, - zagwarantowania, że proces utrzymania czystości jest zgodny ze standardami i przepisami przewidzianymi dla tego typu usługi, - stosowania się do doraźnych poleceń osób reprezentujących Zamawiającego, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego siedziby, - dbałości o sprzątane pomieszczenia i znajdujące się w nich wyposażenie. 8. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy pracę osób uczestniczących przy realizacji zamówienia, wykonujących czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ) z wyłączeniem pozycji nr : 15-21,34-38, 44-46, 48. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę) lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia jeżeli z ważnych względów, np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez osoby wskazane, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w SIWZ. 13. W celu prawidłowego oszacowania ceny ofertowej wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu świadczenia usługi. 14. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 200 000 zł. Kopię polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do dnia 31.12.2020 r. 15. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ). 16. Kod CPV: 90910000-9 usługi sprzątania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach