Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy elementów umundurowania zgodnie z bieżącymi potrzebami, dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu Centralnego Biura Śledczego Policji w Łodzi z dostawą do siedziby przy ul. Stokowskiej 21/25 w Łodzi. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2.1-2.5. do SIWZ. 3. Ustalone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, będące podstawą dla Wykonawcy do przygotowania i wyliczenia ceny oferty. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2 nie ulegną zmianie przez cały czas trwania umowy. 4. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będzie zależny od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3.1-3.5. do SIWZ. 6. Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty (materiał, dodatki etc.) związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w cenę oferty. 7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 4 umowy. 8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. 9. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 10. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18400000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach