Przetargi.pl
Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Prusicka 53/55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3120920 , fax. 071 3121498
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
    ul. Prusicka 53/55
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3120920, fax. 071 3121498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Cobas b 121 oraz Integra 400 Plus i do bezpłatnie użyczonych analizatorów parametrów krytycznych jako back up`y; dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego analizatora jako back up; dostawa testów alergologicznych wraz z bezpłatnym użyczeniem skanera do pasków testowych, przez okres 4 m-cy od dnia podpisania umowy, wg potrzeb Szpitala. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych. 2. Oferowane produkty posiadają wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz 896 ze zm) i posiadają stosowne certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione formularze cenowe - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Podpisane Załączniki A i/lub B do formularzy cenowych w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2. 4) Wypełniony i podpisany załącznik C do formularza cenowego, w przypadku składania oferty na zadanie 3. 5) Oświadczenie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 6) Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz 896 ze zm) i posiadają stosowne certyfikaty. 7) koncesję, zezwolenie lub licencję; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust, 1 pkt ustawy; 9) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 8) Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wymienione w w/w dokumentach. 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - minimum 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach