Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej i informatycznej dla potrzeb MOPS we Wrocławiu z podziałem na zadania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
    ul. Strzegomska 6 6
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
    REGON: 93000026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej i informatycznej dla potrzeb MOPS we Wrocławiu z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej i informatycznej dla potrzeb obiektów MOPS we Wrocławiu. Zadanie Nr 1 - świadczenie usług telefonii stacjonarnej i internetowej w obiektach MOPS-u mieszczących się we Wrocławiu przy: ul. Strzegomskiej 6 , ul. Strzegomskiej 49, pl. Solidarności 1-3-5, pl. Św. Macieja 4, pl. Św. Macieja 19-20; ul. Oficerska 9A, ul. Sądowa 6, ul. Litewska 20; ul. Bierutowska 23, ul. Podwale 75 , ul. Fabryczna 15, ul. H. Dąbrowskiego 11/2, ul. Nowowiejska 29, ul. Nowowiejska 102/104, ul. Włodkowica 10-12/103, ul. Zachodnia 3, ul. Braniborska 6, ul. Hubska 30/32, ul. Zachodnia 1, ul. Kasztelańska 9/10 - dotyczy tylko usług telefonii stacjonarnej, Zadanie Nr 2 - świadczenie usług telefonii stacjonarnej i internetowej w obiektach MOPS-u mieszczących się we Wrocławiu przyul. Ciepła 15b - dotyczy tylko usług telefonii stacjonarnej, Podróżnicza 34/36, ul. Kamieńskiego 190 - dotyczy tylko usług telefonii stacjonarnej, ul. Na Ostatnim Groszu 54/56, ul. Koszykarska 6, ul. Średzka 42, ul. Gliniana 55, ul. Obornicka 58a, ul. Briicknera 47 ul. Stabłowicka 125 dotyczy tylko usług telefonii stacjonarnej, ul. Rogowska 32/1a, ul. Kamieńskiego 253, ul. Zelwerowicza 16/6, ul. Obornicka 20/2, ul. Maślicka 10b/23, ul. Bałuckiego 11/3, ul. Litewska 72/1, ul. Falzmanna 17/2, ul. Ignuta 101/103, ul. Maślicka 8a/23, ul. Pocztowa 17/8, ul. Sokola 28/30 m 5, Zadanie Nr 3 - świadczenie usług internetowych i telefonii stacjonarnej w obiekcie MOPS-u mieszczący się we Wrocławiu przy ul. Kniaziewicza 29 Zadanie Nr 4 - świadczenie usług internetowych w obiekcie MOPS-u mieszczący się we Wrocławiu przy ul. Ciepłej 15b. Zadanie Nr 5 - świadczenie usług internetowych w obiekcie MOPS-u mieszczący się we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 190. Zadanie Nr 6 - świadczenie usług internetowych w obiekcie MOPS-u mieszczący się we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 125. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3-3.5 i 6 do SIWZ, CPV - 64200000-8, 72410000-4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: - zgodnie z art. 25 ust 2 i art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 3 i 10 oraz § 2 ust. 1 pkt. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). - W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min: Dla zadania Nr 1 - 250.000,00 zł brutto Dla zadania Nr 2 - 90.000,00 zł. brutto Dla zadania Nr 3 - 40.000,00 zł. brutto Dla zadania Nr 4 - 1.200,00 zł. brutto Dla zadnia Nr 5 - 1.200,00 zł. brutto Dla zadania Nr 6 - 1.200,00 zł. brutto W przypadku złożenia oferty na 2 lub więcej zadań, Zamawiający dopuszcza w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna ilość i wartość wykonanych zadań, muszą odpowiadać wartościom i ilościom zadaniom na które zostanie złożona oferta. - dołączą dokumenty (referencje lub inne dokumenty) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wykazane zadania zostały wykonane należycie, - są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (rejestr jest prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 ze zm.) ze zm.) - dotyczy zadania Nr 1 -3. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 3 i 10 oraz § 2 ust. 1 pkt. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy PZP. b) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (rejestr jest prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 ze zm.) - dotyczy zadania Nr 1 -3. 3.1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1 i 2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokumenty z pkt. 1.1 winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). 1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik Nr 3 i/lub 3.1 i/lub 3.2. i/lub 3.3 i/lub 3.4. i/lub 3.5 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług telekomunikacyjnych i/lub internetowych, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ -Doświadczenie zawodowe. 5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane zadania w załączniku Nr 4, zostały wykonane należycie. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Zaakceptowane istotne postanowienia do umowy projekt umowy - załącznik nr 5 dla zadania 1-3 i/lub 5a dla zadania 4-6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach