Przetargi.pl
Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów

Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 235
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 616-57-51 , fax. 0-32 616-57-51
  • Data zamieszczenia: 2011-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o.
    ul. Grunwaldzka 235 235
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 0-32 616-57-51, fax. 0-32 616-57-51
    REGON: 27747997600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.jaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium z dzierżawą analizatorów oraz instalacja i wdrożenie laboratoryjnego systemu informatycznego. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: Część I Pakiet I: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz instalacją laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) Pakiet obejmuje: Pakiet I.1: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz laboratoryjnego systemu informatycznego. Pakiet I.2: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora do moczu Pakiet I.3: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do jonów Część II Pakiet II: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego Część III Pakiet III: zakup odczynników do analizatora hematologicznego MYTHIC 18 Część IV Pakiet IV: zakup odczynników do analizatora koagulacyjnego FIBRYNTIMER II firmy DADE BEHRING Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów do badań z zakresu immunologii, biochemii, koagulologii, hematologii i moczu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Dostawa dzierżawionych analizatorów - w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Podłączenie- instalacja i uruchomienie dzierżawionych analizatorów w terminie 7 dni roboczych od dnia dostawy. Koszty dostawy, instalacji i uruchomienia ponosi Wykonawca. Wszystkie aparaty powinny być kompletne, wraz z oprogramowaniem i sprzętem niezbędnym do podłączenia ich do sieci laboratoryjnej. Wykonawca Pakietu I zobowiązany jest włączyć w oferowany LIS analizatory: analizator biochemiczny, analizator moczu, analizator janów, analizator immunilogiczny. Koszt podłączenia do LIS będzie ponosić Wykonawca. Podłączenie analizatorów do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) nastąpi maksymalnie w terminie do 7 dni roboczych od momentu zainstalowania analizatora w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi do każdego zadania minimum 2 bezpłatne szkolenia personelu obsługującego analizatory. Wykonawca odpowiada za tożsamość i jakość dostarczonego towaru - w okresie jego ważności. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokładnego wskazania zakresu i oszacowania ilości odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych, w ten sposób aby w całości umożliwiły wykonanie wskazanej przez zamawiającego ilości badań. W przypadku wadliwie oszacowanego zakresu i ilości odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych, uniemożliwiających wykonanie przez Zamawiającego odpowiedniej ilości badań- Wykonawca dostarczy je na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zapewni pełen zakres bezpłatnych usług serwisowych (akcesoria z wyłączeniem części zużywalnych), praca serwisu, dojazd) w okresie obowiązywania umowy. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93-42-EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2010r., Nr 107, poz. 679). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie Miejsce dostawy i montażu : Laboratorium Analityczne ul. Grunwaldzka 30, 43-600 Jaworzno Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.jaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach