Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą aparatów - ZP13/PN/2017

Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77200 Miastko, ul. Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 570 902 , fax. 598 570 901
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o.
    ul. Wybickiego 30
    77200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 570 902, fax. 598 570 901
    REGON: 22200769700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą aparatów - ZP13/PN/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w badaniach immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych). 4. Oferowane aparaty muszą spełniać wymagania jakościowo – techniczne przedstawione w Załączniku nr 4 do IDW, być w stanie kompletnym tj: gwarantującym uruchomienie oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. Wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania aparatów w szczególności: kalibracja, przeglądy, serwis, naprawy itp. posiadać aktualne świadectwa przeglądów i kalibracji wymagane przez producenta i obowiązujące przepisy prawne na terenie RP Wykonawca ujmie w cenie oferty i zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii „przyjęcie zgłoszenia – podjęcie naprawy” w czasie nie dłuższym niż 24 godz. w dni robocze oraz usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach