Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8125004, 8284047 , fax. 033 8151630
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 83 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8125004, 8284047, fax. 033 8151630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 83. Zamówienie obejmuje 10 odrębnych pakietów. Oferta może być złożona na dowolną ich ilość: PAKIET nr 1 Morfologia krwi PAKIET nr 2 Szybkie testy diagnostyczne PAKIET nr 3 Biochemia PAKIET nr 4 Odczynniki do oznaczania chlorków i osmolalności PAKIET nr 5 Odczynniki - płynne, gotowe do użycia oraz barwniki chemiczne PAKIET nr 6 Testy do wykrywania leków. PAKIET nr 7 Immunoglobuliny IgG, IgM, IgA, dopełniacz C3, C4 alfa1 antytrypsyna - metodą immunodyfuzji radiacyjnej w żelu PAKIET nr 8 Latex do diagnostyki pałeczek z rodzaju Salmonella i Shigella PAKIET nr 9 Szybkie testy immunochromatograficzne (kasetkowe) PAKIET nr 10 Szybkie testy diagnostyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie dokumentów: 1.Formularza ofertowego, przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Formularza asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie, uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło, 5.Umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, także podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Oświadczenia, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy - wg wzoru stanowiącego (załącznik nr 3 do SIWZ). 9.Oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy na dostarczane odczynniki (załącznik nr 4 do SIWZ) 10.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. v WYMAGANIA JAKOŚCIOWE DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. W przepadku załączenia kserokopii certyfikatów, deklaracji zgodności zaleca się aby dołączyć je do II części oferty, o której mowa jest poniżej. (załącznik nr 5 do SIWZ) 11.Kserokopie metodyki, i wszystkich istotnych parametrów mających znaczenie w rutynowej pracy także aplikacje na analizatory dla oferowanych odczynników Zamawiający wymaga aby te dokumenty stanowiły II odrębną część oferty. 12.Do oferty Wykonawca może dołączyć inne dokumenty wpływające na przedstawienie swojej oferty np. katalogi, referencje, oświadczenie o posiadanych certyfikatach itp. 13.Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 i 12 zamawiający wymaga aby były w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpital_ped.glt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach