Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-276 Białystok, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7468000 , fax. 085 746 88 80
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A 24A
15-276 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7468000, fax. 085 746 88 80
REGON: 00028861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskam.bialystok.pl; www.usk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia w okresie 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować - w wyniku udostępnienia przez inne podmioty - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował - w wyniku udostępnienia przez inne osoby - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawić odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. IX pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896) - dokumenty te zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego; a) katalogi lub opisy techniczne bądź oświadczenia producenta oferowanego asortymentu w celu potwierdzenia informacji o produkcie Uwaga ! W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od wykonawców próbek czy innych dokumentów potwierdzających parametry/warunki wymagane przez zamawiającego, które zostały określone w Załączniku nr 1. 3. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz cenowy tabel podanych w Załączniku nr 1 (Wykonawca wypełnia tylko te tabele z Pakietami, które dotyczą części zamówienia, w zakresie której składana jest oferta); b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2; c) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskam.bialystok.pl; www.usk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii z Pododdziałem Intensywnej Terapii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów opatrunkowych do SP ZOZ w Łapach; Nr sprawy: ZP/7/2016/PN
Dodano: 2016-07-25 - Przetargu nieograniczony na dzierżawę analizatora do badań hematologicznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy aparatu oraz odczynników i szybkich testów do diagnostyki laboratoryjnej
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa testów laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, kapilaroskopu, narzędzi do chirurgii oka, końcówek do urządzenia COBLATOR II, wytrząsarki, zestawu do elektroforezy, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów firmy Agilent, wytrząsarki kołyskowej, kolumn chromatograficznych, materiałów eksploatacyjnych do drukarki etykiet z podziałem na 39 części dla poszczególnych Klinik i Zakładów UMB
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora biochemicznego
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWA TESTÓW DO OZNACZANIA PROFILI ALERGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU ORAZ ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA COBAS E 411 DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY
Dodano: 2016-06-17 - AZP/261/D/45/AZ-231/0/41/10/2016 Dostawa odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, kolumn chromatograficznych, do celów naukowo - badawczych, z podziałem na 23 części, dla poszczególnych Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego ZP/PN-17/16
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów do SP ZOZ w Łapach; nr sprawy: ZP/3/2016/PN
Dodano: 2016-05-31