Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 15-540 Białystok, ul. Żurawia 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7409433 , fax. 085 7409433
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego
ul. Żurawia 14 14
15-540 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7409433, fax. 085 7409433
REGON: 05065304500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http: //bip.wsskd.wrotapodlasia.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na dostawę i montaż okien i drzwi w w ramach termomodernizacji w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im.K.Dłuskiego w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien , drzwi i wiatrołapu w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im.K.Dłuskiego zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego wykazem i przedmiarami robót. Zakres robót obejmuje dostawę i montaż okien ,drzwi i wiatrołapu oraz związane z tym roboty remontowo - budowlane w ramach termomodernizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 3000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi dodatkowe określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie z art.22 ust 1 Prawa zamówień publicznych -Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków : w zakresie prawa do ubiegania się o zamówienia publiczne : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - w zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) oświadczenia z załącznika do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsskd.wrotapodlasia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stolarki aluminiowej dla potrzeb remontu budynków mieszkalnych nr 24 i 25 Ośrodka dla Uchodźców w Czerwonym Borze.
Dodano: 2013-10-24 - Remont poprzez wykonanie powiększenia otworów drzwiowych wejść z klatki schodowej na korytarze Domu Studenta nr 2, ul. Zwierzyniecka 12 w Białymstoku
Dodano: 2011-07-08 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonania przebudowy pomieszczeń socjalnych i łazienek w budynku przepompowni wielofunkcyjnej znajdujacej się w oczyszczalni ścieków w Łapach
Dodano: 2009-11-16