Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę i montaż okien i drzwi w w ramach termomodernizacji w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im.K.Dłuskiego w Białymstoku.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-540 Białystok, ul. Żurawia 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7409433 , fax. 085 7409433
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego
    ul. Żurawia 14 14
    15-540 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7409433, fax. 085 7409433
    REGON: 05065304500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http: //bip.wsskd.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę i montaż okien i drzwi w w ramach termomodernizacji w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im.K.Dłuskiego w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien , drzwi i wiatrołapu w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im.K.Dłuskiego zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego wykazem i przedmiarami robót. Zakres robót obejmuje dostawę i montaż okien ,drzwi i wiatrołapu oraz związane z tym roboty remontowo - budowlane w ramach termomodernizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 3000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi dodatkowe określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie z art.22 ust 1 Prawa zamówień publicznych -Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków : w zakresie prawa do ubiegania się o zamówienia publiczne : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - w zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) oświadczenia z załącznika do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsskd.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach