Przetargi.pl
Dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A,B,Cw oraz klasy II locus DRB1 i DQB1 metodą SBT (seqencing base typing) na wysokim stopniu rozdzielczości w okresie 12 miesięcy.

Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 783-13-73 , fax. (0-71) 362-15-12
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 783-13-73, fax. (0-71) 362-15-12
    REGON: 93271739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dctk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A,B,Cw oraz klasy II locus DRB1 i DQB1 metodą SBT (seqencing base typing) na wysokim stopniu rozdzielczości w okresie 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A,B,Cw oraz klasy II locus DRB1 i DQB1 metodą SBT (seqencing base typing) na wysokim stopniu rozdzielczości w okresie 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy odczynników stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymanego zapotrzebowania określającego zamawiany asortyment oraz ilości odczynników. Wykonawca będzie dostarczał zamawiane odczynniki na własny koszt i ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną odpowiednią ofertę, oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.1 wymagane jest, aby przedmiot prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadał przedmiotowi zamówienia, 2.2 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest: posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej trzy zadania polegające na dostarczeniu dostaw, stanowiących przedmiot zamówienia o wartości równej lub wyższej od ceny ofertowej brutto. 3. Sprawdzenie w-w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - informacja o wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawach, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy muszą pozwolić precyzyjnie określić podmiot, który je wystawił oraz datę, z jaka zostały wystawione -nie powinny budzić wątpliwości, że są potwierdzeniem wykonania opisanych w załączniku dostaw- - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2.1. SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.1 SIWZ oraz jej podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dctk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach