Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 6 zadań w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 6 zadań w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV: 74231540-4. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi: 1) zadanie nr 1 - roboty budowlane dotyczące przebudowy i rozbudowy budynku A i E etap II oraz zabudowa kotłowni w piwnicach budynku mieszkalnego wolnostojącego M domu pomocy społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - Nadzór inwestorski nad robotami w branży sanitarnej. 2) zadanie nr 2 - roboty budowlane dotyczące przebudowy i rozbudowy budynku A i E etap II oraz zabudowa kotłowni w piwnicach budynku mieszkalnego wolnostojącego M domu pomocy społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - Nadzór inwestorski nad robotami w branży elektrycznej. 3) zadanie nr 3 - roboty budowlane dotyczące przebudowy i rozbudowy budynku A i E etap II oraz zabudowa kotłowni w piwnicach budynku mieszkalnego wolnostojącego M domu pomocy społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi. 4) zadanie nr 4 - roboty budowlane dotyczące przebudowy budynków A i B domu pomocy społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - Nadzór inwestor-ski nad robotami budowlanymi. 5) zadanie nr 5 - roboty budowlane dotyczące przebudowy budynków A i B domu pomocy społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - Nadzór inwestor-ski nad robotami w branży elektrycznej. 6) zadanie nr 6 - roboty budowlane dotyczące przebudowy budynków A i B domu pomocy społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - Nadzór inwestor-ski nad robotami w branży sanitarnej. 3. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania polegają na sprawowaniu nadzoru bu-dowlanego, zgodnie z udostępnionym przez zamawiającego projektem budowlano - wyko-nawczym, opisami i przedmiarami robót, STWiOR, obowiązującymi przepisami prawa budow-lanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obejmować będzie nadzór nad wykonaniem robót budowlanych w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 w ramach zadań nr 1, 2, 3 oraz w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 w ra-mach zadań nr 4, 5, 6. 4. Szczegółowy zakres robót w domu pomocy społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 obejmuje: 1) branże budowlaną; a) roboty remontowe; - rozebranie ścianki z cegieł, - wykucie z muru ościeżnic stalowych, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - założenie belek stalowych z osiatkowaniem, b) konstrukcja szybu windy; - wbijanie ścianek szczelnych stalowych z terenu lub rusztowania, - ręczne wykopy fundamentowe z transportem urobku, - roboty ziemne wykonywane koparkami, - izolowanie fundamentów, c) ściany i okładziny; d) posadzki - warstwy wyrównawcze pod posadzki zaprawy cemento-wej; e) pokrycie dachów papą termozgrzewaną na pokładzie betonowym; f) elewacją - montaż listew cokołowych lub początkowych; g) rusztowania - rusztowania zewnętrzne rurowe; h) chodnik - ręczne wykonanie korytka na całej szerokości jezdni; i ) dźwig - dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego; j ) roboty remontowe w poziomie piwnic; k) roboty remontowe; - demontaż dźwigu, - rozebranie ścianki z cegieł, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, - zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej, - wykonanie izolacji pionowej z folii, - licowanie ścian płytkami, - założenie belek stalowych z osiatkowaniem, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - zamontowanie poręczy stałych, uchylnych, - demontaż parapetów okiennych, - wymiana okien zespolonych, - zamontowanie pochylni dla osób niepełnosprawnych; 2) system telewizji przemysłowej; a) okablowanie, b) montaż kamer, zasilaczy, c) montaż i wyposażenie szaf krosowych, d) montaż serwera, stacji roboczej oraz instalowanie oprogramowania, e) próby pomontażowe oraz pomiary, 3) okablowanie strukturalne; a) przebijanie otworów w ścianach lub stropach, b) wykucie bruzd, c) przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, d) montaż szaf dystrybucyjnych stojących oraz wiszących, 4) instalowanie telewizji budynkowej; a) okablowanie, b) przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, c) montaż gotowego podłoża gniazd wtyczkowych, d) montaż i ustawienie metalowych masztów rurowych; 5) instalacja systemu przyzywowego; a) okablowanie, b) przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, c) wykonanie pomiarów; 6) instalacja C.O. a) demontaż, b) montaż instalacji, c) tablice rozdzielcze, 7) instalacja wody ciepłej i zimnej; 8) instalacja kanalizacji sanitarnej; a) demontaż oraz montaż kanalizacji wraz z osprzętem; 9) instalacja wentylacji i klimatyzacji; 10) roboty w kotłowni gazowej; a) demontaż kotłów stalowych wodnych i montaż żeliwnych, b) wentylacja grawitacyjna i odprowadzenie spalin, c) instalacja gazowa, d) instalacja kanalizacji, 11) instalacje elektryczne; a) rozdzielnice elektryczne i wewnętrzne linie zasilające, b) instalacje elektryczne, c) instalacja wyrównawcza, d) złącze kablowe; 12) montaż i dostawa agregatu prądotwórczego; 13) kanalizacja techniczna; 14) instalacja sygnalizacji pożarowej; a) demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej, b) demontaż istniejącego systemu oddymiania, c) okablowanie, d) montaż gniazd pożarowych, e) montaż modułowej centrali alarmowej do 64 linii dozorowych, f) montaż kompaktowej centrali alarmowej, g) pomiary oraz uruchomienie. 5. Szczegółowy zakres robót w domu pomocy społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 obejmuje: 1) przebudowę budynku mieszkalnego A czterokondygnacyjnego z piwnicami, parte-rem, 1 i 2 piętrem, 2) wprowadzenie funkcji mieszkalnych w miejsce pomieszczeń biurowych i świetlicy mieszczących się w parterze, 3) dostosowanie układu funkcjonalnego i przestrzennego 1 i 2 piętra do obecnych przepisów co wiąże się z całkowitą zmianą podziałów pomieszczeń mieszkalnych, ich układów łazienkowych i przebudowy instalacyjnej wszystkich instalacji, 4) zmianę sposobu użytkowania piwnic dwukondygnacyjnego budynku E z funkcji ma-gazynowo technicznej na rehabilitacyjno - administracyjną, 5) przebudowę wszystkich instalacji wewnętrznych budynku A, E jak instalacji sanitar-nych, elektrycznych, gazowych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przebudowywanego przyziemia ( piwnic ) budynku E, 6) przebudowę instalacyjną piwnic budynku mieszkalnego M ( zabudowa kotłowni ) w zakresie określonym projektem branży sanitarnej, 7) montaż platformy dla niepełnosprawnych przy budynku E, 8) wyposażenie murków oporowych, terenowych schodów i pochylni zrealizowanych w etapie I w balustrady i pochwyty oraz wykończenie ich nawierzchni tynkami mozaikowymi. 5. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w każdym z poszczególnych zadań należeć będzie między innymi: 1) udział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów prawa budowlanego, 3) dokonanie przy udziale zamawiającego odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części zadania inwestycji od wykonawcy robót, 4) organizowanie spotkań na terenie placu budowy, 5) obecność na budowie na każde wezwanie zamawiającego i wykonawcy robót, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, 6) koordynacja prowadzonych robót z zamawiającym, 7) sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktury, przedkładanych przez wykonawcę robót, dokonanie rozliczenia końcowego robót. 6. Szczegółowy zakres obowiązków w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nad robotami bu-dowlanymi dotyczącymi prac w DPS ul. Karmelkowa 25/27 oraz w DPS ul. Rędzińska 66/68 zawierają załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się iż spełniają; warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia; Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w pkt.1 i 2 rozdziału VI SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracow-ników zdolnych do wykonania zamówienia, a) posiadają uprawnienia osobiście lub dysponują pracownikami, którzy będą uczestni-czyć w pracach polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru pełniąc funkcję in-spektora w danej branży, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowla-nymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz branży sanitarnej. Osoby posiadające wymagane uprawnienia jak wyżej, winny przynależeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w pkt 2 rozdziału VI SIWZ. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospo-darczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego or-ganu, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 3 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 3 Rozdziału VI SIWZ. 2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wy-mienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych doku-mentach. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ, które szczegółowo określają przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 4. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 5. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaga-nych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 us-tawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia inspektorów nadzoru pełniących funkcję inspektora nadzoru w danej branży, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz branży sanitarnej. Osoby posiadające wymagane uprawnienia jak wyżej, winny przynależeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związa-nych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządze-nia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 2 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1). o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporzą-dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach