Przetargi.pl
dostawa odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 043 8438311 w. 355 , fax. 043 843 83 11 wew. 213
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 043 8438311 w. 355, fax. 043 843 83 11 wew. 213
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. L.p. Rodzaj badania Ilość oznaczeń w ciągu 12 m-cy 1. 2. 3. 1. Hormony tarczycy a) TSH 2500 b) FT3 800 c) FT4 2000 2. Markery nowotworowe a) PSA 1200 3. Diagnostyka infekcji a) HBs-Ag 6000 b) HIV Ag+p-c 500 4. Diagnostyka zawałów a) Troponina T 4000 5. Inne: a) Beta - HCG 1000 b) NTproBNP 500 c) Prokalcytoina 30 Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych automatycznego immunoanalizatora oraz warunków, jakim powinny odpowiadać odczynniki do tego aparatu L.p. Parametry aparatu Parametry Odpowiedź Oferenta Parametry oferowane 1. Immunoanalizator w pełni automatyczny TAK 2. Testy wykonywane metodą immunoenzymatyczną TAK 3. Ilość oznaczeń wykonywana jednocześnie TAK podać 4. Możliwość wykonania badań citowych -bez konieczności przerywania pracy aparatu TAK 5. Stabilność kalibracji irekalibracji minimum 14 dni TAK podać 6. Trwałość kalibracji TAK podać 7. Termin ważności odczynników-12 miesięcy TAK 8. Możliwość wykonywania badań: a) Hormonalnych TAK b) Wirusologicznych TAK c) Markerów nowotworowych TAK d) Chorób infekcyjnych TAK e) Alergologicznych TAK f) Diagnostyki mięśnia sercowego TAK g) Innych niż ww. Podać 9. Aparat powinien umożliwiać: a) Wykonywanie badań w serii pojedynczo TAK b) Korzystanie z odczynników gotowych do użycia z długim terminem ważności (ok. 1 roku) TAK c) Oznaczanie wielu parametrów w tym samym czasie TAK d) Komputerowe opracowanie danych (statystyka, zestawienia) - raport dzienny, zbiorcze wydruki raportu TAK e) Kontrola jakości - opracowanie statystyczne TAK f) Archiwizacja danych TAK g) Współpraca z komputerem zewnętrznym (systemem komputerowym) TAK h) Wydawanie wyników pacjent po pacjencie z pełnymi danymi o pacjencie TAK i) Prezentacja wyników badań na ekranie TAK 10. Aparat powinien a) Posiadać możliwość wykrywania mikroskrzepów w próbkach badanych TAK b) Posiadać możliwość automatycznego rozcieńczania surowicy badanej TAK c) Zapewnić czas oznaczenia poszczególnych badań po 20 min. TAK d) Posiadać wydajność ok. 70 oznaczeń na godzinę TAK e) Posiadać automatyczną procedurę czyszczenia TAK f) Posiadać możliwość wydawania opracowanego wyniku z zakresem wartości referencyjnych (odpowiedni program - drukarka laserowa) TAK g) Posiadać czytnik kodów paskowych TAK h) Posiadać system podtrzymywania pracy analizatora przez minimum 20 min. TAK i) Posiadać instrukcję obsługi w języku polskim TAK j) Świadectwo CE TAK k) Certyfikat ISO 9001 TAK 11. Inne możliwości aparatu TAK 12. Data produkcji oferowanego aparatu Podać 13. Rok wprowadzenia tego aparatu do produkcji Podać 14. Wielkość opakowań (ilość testów w opakowaniu) Podać 15. Oferent gwarantuje: a) Przeszkolenie w obsłudze aparatu TAK b) Bezpłatną aktualizację wyrobu i dokumentacji TAK c) Usunięcie awarii w czasie max. 24 godzin od zgłoszenia TAK d) Wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (5 dni) TAK e) Wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu TAK f) Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i drukarki (koszt oferenta) TAK 16. Wymagana kontrola Labquality 1x w roku na koszt Oferenta TAK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 5)Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach