Przetargi.pl
Dostawa nowego wozu asenizacyjnego z pompą wodną dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubochni

Zakład Usług Komunalnych w Lubochni ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia Dworska, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 710 34 22 , fax. 44 710 34 22
  • Data zamieszczenia: 2012-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Lubochni
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia Dworska, woj. łódzkie
    tel. 44 710 34 22, fax. 44 710 34 22
    REGON: 59225145600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego wozu asenizacyjnego z pompą wodną dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wozu asenizacyjnego z pompą wodną dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubochni o pojemności od 8000 do 9000 litrów. Szczegółowe parametry zawiera zał. Nr 6 do SIWZ 1.Wóz asenizacyjny winien spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn.12 listopada 2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych /Dz.U Nr.193 poz.1617/ 2.Wóz asenizacyjny musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dn.20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym /Dz.U z 2005r Nr.108 poz.908z póź.zm./ 3.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi bieżącej, eksploatacji bhp pojazdów dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. 4.Wybrany wykonawca wraz z dostarczonym sprzętem musi dostarczyć odpowiednią dokumentację: a)świadectwo homologacji pojazdu, b) książkę przeglądów serwisowych, c) instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, d) książkę gwarancyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach