Przetargi.pl
Dostawa nowego pojazdu do zimowego utrzymania chodników.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Obrońców Pokoju 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619502; 431 , fax. 075 7619217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy
    ul. Obrońców Pokoju 2a 2a
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619502; 431, fax. 075 7619217
    REGON: 23092928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego pojazdu do zimowego utrzymania chodników.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego pojazdu z osprzętem do zimowego utrzymania chodników na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Karpaczu. Pojazd o parametrach technicznych: napęd 4x4, z silnikiem o mocy min. 25 KM, silnik diesla z katalizatorem, wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego, oraz wałek PTO - szybkozłącze do urządzeń pracujących, wyjście o mocy 12 [V]. Pojazd z zamontowaną kabiną z nagrzewem. Osprzęt pojazdu: pług odśnieżny o długości 140 cm, składany pod różnym kątem współpracujący z pojazdem. Ponadto Wykonawca przeszkoli na własny koszt dwóch pracowników Zamawiającego, udzieli gwarancji na 24 miesiące, oraz będzie posiadać autoryzowany punkt serwisowy w odległości do 30 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, tj. : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać: a) warunek określony w pkt.1 i 4- spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 2 i 3 - spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych; 4. opis i specyfikację techniczną, która ma określać dane oferowanego przedmiotu zamówienia zgodne z działem 3 SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; 5. Parafowany projekt umowy; 6. Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo; 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentu są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość od autoryzowanego serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach