Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu.

Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3306800 , fax. 071 3306801
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu
    ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 38/40
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3306800, fax. 071 3306801
    REGON: 93020320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. budynek Zamawiającego przy ul. Tkackiej 6/8. Ochrona całodobowa w okresie 7 miesięcy. Ochrona fizyczna i dozór zgodny z wymaganiami Zamawiającego i specyfikacją obiektu : - dozór obiektu przed włamaniem i kradzieżą mienia znajdującego się w nim - nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i petentów, zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu - kontrola ruchu pojazdów w obrębie dozorowanego obiektu - obserwacja dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami - obsługa systemu automatycznej sygnalizacji pożaru - gospodarka kluczami : wydawanie, przyjmowanie, odnotowanie czasu pobierania i zdawania - funkcja informacyjna w ogólnym zakresie - wykonywanie obchodów dozorowanego obiektu (parking, teren wokół budynku) - sprawdzanie stanu wszystkich zamków i zabezpieczeń dozorowanego obiektu - znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa ( instrukcja alarmowa ) i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami - stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w Prokuraturze Apelacyjnej - ciągły kontakt z grupą interwencyjną, realizującą zadania ochronne jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia - sporządzanie notatek z zaistniałych zdarzeń. 2. budynek Zamawiającego przy ul. Piłsudskiego 15/17, całe IV piętro w dni robocze w godzinach od 7.15 do 15.45 - 1 osoba. - nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i petentów zgodnie z instrukcjami Zamawiającego, zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu - obserwacja dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami - obsługa systemu automatycznej sygnalizacji pożaru - funkcja informacyjna w ogólnym zakresie - znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa ( instrukcja alarmowa ) i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami - stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w Prokuraturze Apelacyjnej - ciągły kontakt z grupą interwencyjną, realizującą zadania ochronne jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia - sporządzanie notatek z zaistniałych zdarzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej ofertę, uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. 3. Wypełniony druk Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający także zapis o akceptacji warunków wymienionych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Kopię aktualnej licencji wydanej przez MSWiA. 6. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę minimum 500.000 PLN. 7. Oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej działającej przez całą dobę lub kopię umowy z innym podmiotem na współpracę takiej grupy z Wykonawcą przy czym oświadczenie lub umowa musi zawierać klauzulę, iż maksymalny czas od zawiadomienia grupy do jej przybycia na miejsce wezwania jest nie większy niż 15 minut. 8. Wykonawca, w przypadku posiadania umowy z innym podmiotem na współpracę grupy interwencyjnej, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym, dostarczy pod rygorem jej unieważnienia aneks, w którym wyszczególnione będą wszystkie chronione przez Wykonawcę obiekty Zamawiającego do których współpracująca grupa interwencyjna ma obowiązek dotrzeć w ciągu 15 minut od czasu zgłoszenia takiej potrzeby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach