Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do budowy lokali socjalnych w budynku przy ul. Silesia w Wojcieszowie

Gmina Wojcieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-550 Wojcieszów, ul. Pocztowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7512230, 7512373 , fax. 075 7512280
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojcieszów
    ul. Pocztowa 1 1
    59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7512230, 7512373, fax. 075 7512280
    REGON: 39076719100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do budowy lokali socjalnych w budynku przy ul. Silesia w Wojcieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do budowy lokali socjalnych w budynku przy ul. Silesia w Wojcieszowie w następującym rodzaju i ilości. 1 Drabina Alu 7 stopniowa szt 1 2 Drabina Alu 3*11 szt 1 3 Rusztowanie jezdne Alu z pomostem roboczym - zasięg 3 m kpl 2 4 Rusztowanie warszawskie ( 20 ramek, 2 pomosty robocze, 4 koła z hamulcem, 2 stężenia, 1 drabinka, 2 poręcze) kpl 1 5 Przedłużacz zwijany, do pracy na zewnątrz, 4 gniazda, - 25 mb kpl 2 6 Wąż ogrodowy ? zwijany, + zestaw szybkozłączek i przyłącza do kranu - 25 mb kpl 1 7 Wiertła do betonu SDS dl. 40 cm /10, 14. 20, 25 mm/ szt 4 8 Rękawice robocze DRAGON lub równorzędne par 100 9 Szlifierka kątowa 1200 Wat szt 1 10 Kastry budowlane 90 1 szt 2 11 Kastry budowlane 651 szt 2 12 Wiadra budowl. 10 1 szt 4 13 Kratki wentylacyjne z żaluzją szt 12 14 Kątownik Alu z siatką 2,5m szt 30 15 Studnie rewizyjne ? 600 mm PCV /kineta 3*160, trzon, zwieńczenie lekkie- gł. 160 cm/ kpl 2 16 Folia izolacyjna kubełkowa szer 120 cm mb 60 17 Rura PCV 160mm/3mb mb 30 18 Studnia wodomierzowa mrozoodporna /studnia, wodomierz 3/4 , zawór antyskażeniowy, zestaw przyłączeniowy / kpl 1 19 Wodomierze skrzydełkowe ? szt 6 20 Taczka budowlana szt 1 21 Młotek 2 kg szt 2 22 Przecinak 30 cm szt 2 23 Szafka licznikowa szt 6 24 Zabezpieczenie 16A do szafki szt 6 25 Wyłącznik nadpr. 25A z obudową szt 1 26 Farba emulsyjna biała l 60 Materiały oraz narzędzia muszą spełniać wymogi przepisów o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Wraz z materiałami należy dostarczyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie (certyfikaty zgodności, aprobaty techniczne, atesty, itp.) Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: 44111000-1 Materiały budowlane 44160000-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44510000-8 Narzędzia 42650000-7 Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia - nie spełnia, tj. w zależności od informacji na dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił te warunki. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczaniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 3 W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w punkcie 2 - 4 muszą być złożone przez każdego wykonawcę z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wojcieszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach