Przetargi.pl
Dostawa nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem przednim i przyczepą 6-cio tonową.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warcie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, ul. Garncarska 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 829 41 69 , fax. 0-43 829 41 77
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warcie
    ul. Garncarska 18 18
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 0-43 829 41 69, fax. 0-43 829 41 77
    REGON: 00112849800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu gminnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem przednim i przyczepą 6-cio tonową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem przednim i przyczepą 6-cio tonową. Przedmiot zamówienia obejmuje Ciągnik rolniczy (produkcja 2009r.) - moc od 92 do 95KM; - silnik czterocylindrowy spełniający normy spalania EURO III; - pojemność silnika maks. 4500 cm3; - napęd 4x4; - skrzynia biegów mechaniczna; - liczba biegów 12 do przodu i 12 do tyłu; - WOM - niezależny 540/1000 obr./min. - ogumienie 480x70 R34 - tył, 360x70 R24 - przód; - wydajność pompy hydraulicznej min 60 litrów/min; - maksymalny udźwig podnośnika min 3000 kg; - instalacja pneumatyczna sterowania hamulcami przyczep; - kabina ogrzewana i wentylowana; - lampa błyskowa szt.2; - radio; Ładowacz przedni (rok produkcji 2009) - udźwig nominalny min. 1800kg; - wysokość podnoszenia min. 3,3m; - wysokość wyładunku min 2,70m; - łyżka do materiałów sypkich 1,8m; - hak do Big Bag; Przyczepa rolnicza (rok produkcji 2009) - ładowność min 6 ton; - wywrót trójstronny: - liczba osi: 2; - wysokość skrzyni min. 800mm ( dzielone burty 400x400mm); - szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna maks. 2000mm; - wysokość platformy od podłoża: 1000 - 1100mm; - pomost roboczy; - koło zapasowe; Wykonawca na własny koszt przeszkoli operatora ciągnika z oprzyrządowaniem. Wymaga się aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 30 miesięcy gwarancji. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz dostawę części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty dostawy przedmiotu zmówienia. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ma znajdować się w odległości do 60 km. Jeżeli okres naprawy przekroczy dwa dni Wykonawca zapewni dostawę zastępczego ciągnika na ten okres.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 a w szczególności: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie; dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia. Wymaga się aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 30 miesięcy gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze wypełnionym formularzem dotyczący wymagań technicznych przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach