Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 28864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi i kontenerów sterylizacyjnych do przeszczepu wątroby dla UCK. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)Część 1:Dostawa narzędzi do przeszczepu wątroby w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 -pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do SIWZ. 2)Część 2:Dostawa kontenerów sterylizacyjnych do przeszczepu wątroby w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5- pakiet 8, 9, 10 do SIWZ. Narzędzia oraz kontenery zostały określone według wzoru z katalogu firmy Aesculap, natomiast Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania asortymentu równoważnego. Za równoważne narzędzia i kontenery należy uznać asortyment, który posiada takie same właściwości i parametry techniczne przedstawione w katalogu. 2.Dostawy będą następować sukcesywnie, w ilości i w asortymencie, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego w terminie do 30 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego. 3.Wymienione w punkcie 1 wyroby medyczne muszą spełniać wymagania bezwzględne określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczą szczegółowo: wymogów i norm, warunków gwarancji i oznakowania zaoferowanych produktów. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od daty dostawy. Szczegółowy opis wymaganych warunków gwarancji został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w wymaganiach bezwzględnych. 6.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części określone w punkcie 1 oraz opisane w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 9.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu. 10. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33169000-2 - przyrządy chirurgiczne, 33169200-4 - kosze chirurgiczne, 33169400-6 - pojemniki chirurgiczne. IV. Termin wykonania zamówienia. Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia na 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawu narzędzi na Pododdział Chirurgii Rekonstrukcji Głowy i Szyi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni - uzupełnienie
Dodano: 2024-01-24 - Zakup napędu z wyposażeniem dla Oddziału Otolaryngologicznego przy Bloku Operacyjnym w Szpitalu Św. Wincentego a’ Paulo w Gdyni
Dodano: 2023-08-03 - Sukcesywne dostawy osprzętu do zabiegów laparoskopowych, materiałów eksploatacyjnych do endoskopów oraz wyrobów medycznych
Dodano: 2023-02-23 - Zakup retraktora wraz z wyposażeniem jako wsparcie dla zabiegów robotycznych w ramach projektu pn. "Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. (...)"
Dodano: 2023-02-09 - DZP/17/20 DOSTAWA AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA BLOKU OPERACYJNEGO
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa wyrobów do laparoskopii, elektrochirurgii, artroskopii, staplerów oraz dostawa końcówek roboczych do zmodyfikowanego noża harmonicznego aparatu UltraCision Harmonic Skalpel Generator 300
Dodano: 2020-07-14 - Dostawa wyrobów do laparoskopii, elektrochirurgii, artroskopii, staplerów oraz dostawa końcówek roboczych do zmodyfikowanego noża harmonicznego aparatu UltraCision Harmonic Skalpel Generator 300
Dodano: 2020-06-30 - DZP/43/19 DOSTAWA AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ, NARZĘDZI I MATERIAŁÓW DLA BLOKU OPERACYJNEGO
Dodano: 2020-01-14 - Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej w lokalizacji w Gdyni
Dodano: 2019-11-06 - Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej w lokalizacji w Gdyni
Dodano: 2019-10-24