Przetargi.pl
Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej w lokalizacji w Gdyni

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej w lokalizacji w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych (zwanych dalej także wyposażeniem lub narzędziami) na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej w lokalizacji w Gdyni w 8 zadaniach, w ilości i o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób realizacji określony został w Załącznikach nr 2 i 6 do SIWZ oraz w rozdziale III SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Narzędzia były wykonane ze stali wysokogatunkowej obrabianej, utwardzanej i hartowanej ze wstępną pasywacją w roztworze kwasu cytrynowego wykonaną przez producenta. W przypadku nożyczek preparacyjnych Zamawiający wymaga, aby ramiona nożyczek były łączone za pomocą śrubki lub wkrętem odpowiednio zabezpieczonym przed przypadkowym odkręceniem. Wszystkie narzędzia powinny spełniać normę DIN EN ISO 13402 lub równoważną dotyczącą odporności na korozję oraz ENISO 7153-1 lub równoważną, co winno być potwierdzone stosownym certyfikatem. Zamawiający wymaga aby wszystkie narzędzia podlegały procesowi:- mycia (ultradźwięki, środki myjące i neutralizacja dopuszczone przez PZH): - dezynfekcja (temperaturowa i chemiczna) środkami dopuszczonymi przez PZH - sterylizacja: parowa w autoklawach w temperaturze 121 - 134 stopnie Celsjusza, niskotemperaturowa dla materiałów wrażliwych oraz nadtlenek wodoru i plazma. 4. Proces regeneracji narzędzia chirurgicznego na potrzeby niniejszego postępowania jest rozumiany jako proces przywrócenia jego sprawności funkcjonalnej i użytkowej polegającej na: - całkowitym demontaż instrumentów i ich czyszczeniu, polerowaniu całej powierzchni instrumentów, naprawie typu: ostrzenie, przy zachowaniu bądź przywróceniu oryginalnego kształtu, wymianę części zamiennych, ulegających procesowi eksploatacji, wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni dla narzędzi typu imadła, kleszczyki, przywrócenie złoceń uchwytów, ustawianie geometrii pracy instrumentu (chwytu, cięcia), wykonanie testów funkcyjnych zgodnie z procedurą technologiczną wymaganą dla nowych narzędzi, konserwacja oraz trwałe oznakowanie wg wymagań zamawiającego. narzędzie po regeneracji podlega min 6 miesięcznej gwarancji. 5. Zamawiający wymaga aby wszystkie narzędzia oznakowane były : logo producenta i numerem katalogowym oraz napisem określonym przez Zamawiającego. 6. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi. 7. Zamawiający wymaga, by Wyposażenie było nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania. 8. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 9. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. 33169000-2 Przyrządy chirurgiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730 ze. zm.). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.3 Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT: WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 1.1 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach