Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2018-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa narzędzi do zamykania naczyń i elektrokoagulacji w 4 pakietach dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa narzędzi do zamykania naczyń i elektrokoagulacji w 4 pakietach dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy, których asortyment oraz ilości zostały określone w Załączniku od Nr 1do Nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który złoży ofertę w zakresie Pakietu nr 3 zobowiązany będzie do użyczenia 3 klem wielorazowych kompatybilnych z zaoferowanymi narzędziami. Warunki użyczenia zostały określone w wzorze umowy użyczenia stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca, który złoży ofertę w zakresie Pakietu nr 4 w poz. 1b) i 2b) zobowiązany będzie do użyczenia 3 kompletów baterii i generatorów. Warunki użyczenia zostały określone w wzorze umowy użyczenia stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 a) SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – Załącznik od Nr 1 do Nr 4 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) . 2. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ zgodnie z treścią oferty. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 7. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 8. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawu laparoskopowego wraz z montażem i uruchomieniem na potrzeby ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-09-09 - Dostawa toru wizyjnego do zabiegów chirurgicznych.
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa agregatu prądotwórczego,diatermii chirurgicznej, aparatu USG, sterylizatora parowego,przelotowego dla Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
Dodano: 2020-08-21 - dostawa akcesoriów do aparatu Geuder Megatron S4 HPS w okresie 36 miesięcy dla potrzeb Oddz.Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa, montaż i instalacja aparatury medycznej i sprzętu medycznego realizowaną w ramach zadania pn.: „Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego” w Samodzielnym Publicznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie
Dodano: 2020-06-30 - dostawa w 5 pakietach narzędzi do uszczelniania naczyń i pęczków tkankowych , narzędzi do zabiegów klasycznych i laparoskopowych, elektrod jednorazowego użytku wraz z użyczeniem 3 klem wielorazowych, staplerów i zestawu do przedniej , dolnej niskiej resekcji jelita w okresie 24 miesięcy z jednoczesnym utworzeniem magazynu depozytowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Dodano: 2020-05-27 - Zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K wraz z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Dodano: 2020-03-13 - Dostawa aparatu do znieczuleń
Dodano: 2019-05-28 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2019-04-30 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2019-04-15