Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, pl. Medyków 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3682012, 3682449 , fax. (032) 368 20 12
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
pl. Medyków 1 1
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 3682012, 3682449, fax. (032) 368 20 12 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie źródeł zasilania awaryjnego w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie źródeł zasilania awaryjnego w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 w Sosnowcu Szczegółowe określenie wielkości i zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453153001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym - i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia-nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ, aktualnego odpisu z właściwego Rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: wykazu, o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II specyfikacji, wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługodawców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych zrealizowanych, związanych z przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej jednej zrealizowanej i dopuszczonej do eksploatacji, o wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ., Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach: 6. 1.2 i 6.1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie zobowiązani będą najpóźniej przez dniem zawarcia umowy, do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówiania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie agregatu prądotwórczego wraz z instalacjami dla zadania pn. Rozbudowa hali sportowej wielofunkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym
Dodano: 2015-01-26 - Dostawa materiałów łączności na potrzeby KWP w Katowicach i jednostek podległych
Dodano: 2014-07-21 - Dostawa materiałów łączności na potrzeby KWP w Katowicach i jednostek podległych
Dodano: 2014-07-10 - Doświetlenie bieżni na obiekcie przy ul. Lompy 10a w Chorzowie
Dodano: 2014-06-17 - Budowa oświetlenia ulicznego w przysiółku Zonie w Tresnej
Dodano: 2014-03-26 - Modernizacja elementów tunelu polegająca na doprowadzeniu dodatkowego zasilania do pompowni wód drenażowych P1A i P1B w Tunelu pod Rondem
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa materiałów łączności na potrzeby KWP w Katowicach i jednostek podległych
Dodano: 2013-09-06 - Dostawa materiałów łączności na potrzeby KWP w Katowicach i jednostek podległych
Dodano: 2013-07-03 - Dostawa materiałów łączności na potrzeby KWP w Katowicach i jednostek podległych
Dodano: 2013-05-09 - Wymiana WLZ-tu, TL, WG p-poż, TG dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn. Dobudowa szybu windowego w Przedszkolu nr 12 przy ul. Czarneckiego w Tychach. ETAP I
Dodano: 2013-01-22